Tet - Slikts serviss, pakalpojums un attieksme pret klientu
Nekad, nekad neiesaistieties ar Tet, briesmīga attieksme pret klientiem, briesmīga pakalpojuma kvalitāte. Atsūta līguma pielikumus, kurus neapstiprinot, jo [pārdomāju par saistībām ar viņiem, gribot pārtraukt sadarbību, izrādās līgums nemaz nav jāapstiprina abām pusēm, jo pietiek, ka tet visu izdara no savas puses. Tādējādi it kā tiek parakstīts līgums par sliktas kvalitātes pakalpojumiem un pārtraucot, jāmaksā soda nauda. Viņiem nav svarīgi cik ilgi esi bijis klients un cik daudz maksājis, viņiem interesē tikai sūtīt rēķinus un soda naudas. Un uzstādot mājās divus dekoderus, vienam no televizoriem konstanti raustās signāls un abus reizē nav iespējams skatīties. Nekad, neieteikšu šo kompāniju. Un Cena arī ir ļoti auksta 30 eur par parasto internetu un televīziju. Cena neatbilst pakalpojuma kvalitātei. Es sūdzēšos visas iestādēs, jo tādi kā tet ir jāaptur - viņu patvaļīgā darbība.
Komentāri (3)
Ļoti pazīstamas izjūtas. Mēģinot risināt problēmas ar zemu interneta ātrumu un konstantu atslēgšanos darbinieki ir nelaipni (principā, sajūta, ka esi kādu iztraucējis pusdienu pauzē vai pamodinājis) un nekādu loģisku risinājumu nepiedāvā (jo viņiem ir ārkārtīgi neizdevīgi un neinteresanti apkalpot privātmājas). Pēdējo reizi kad jautāju vai iespējams ko uzlabot, jo jāstrādā no mājām un interneta kvalitāte ir, mani izsakoties, neapmierinoša, mani pasūtīja pie Tele2 kā alternatīvu piedāvājot 4g internetu :) Īsti nevarēja saprast vai viņi joko, vai tas bija domāts nopietni.
Pārgāju no TET ar šādām pašām interneta problēmām un līguma pārformēšanas problēmām no 25.50 EUR mēnesī uz Balticom 13.95 EUR mēnesī. Internetā ātrums 5x ātrāks, bet cena 2x zemāka. Un interaktivā TV var patīt raidījumus bez tracinošām reklāmām.
Es ļoti gribētu un ar lielāko prieku mainītu uz ko kvalitatīvāku, bet, diemžēl, Balticom mūsu adresē nav pieejams. Ir jau meklētas alternatīvas, pagaidām bez rezultātiem.