www.sudzibas.lv Tet Slikts serviss

Tet - Slikts serviss

Iegadajos datoru lenovo pie tet.lv

remonta nr: r-20112021-67

22. Novembri 2021 tika nodots dators uz remontu ta ka sledzas ara ik pa laikam un izmet kljudu

7. Decembri dators tika atgriests nomainot bateriju + parinstalets windows

==============================================

problema nepazuda

remonta nr: r-17122021-315

12. Decembri tika atgriest atpakal uz tet ar to pashu problemu

13-16 janvari tsc servisa centrs atgrieza datoru tsc pazinojot ka nav konstatateta problema

(uzrakstiju iesniegumu ka velos atgriezt preci un atgut iztereto naudu, teica ka vajagot 3. Reizes nosutit ar to pashu problemu)

===============================================

remonta nr: r-26012022-239

tet uztaisija savu parbaudit un problemu konstateja izsledzas dators pec 50min++ darbibas

uz savu galvu neatgriezhot man, nedodot iespeju fiziki pasham pieteikt atgrieshanu un lidz ar to es nezinu kas tur notiek jo viss ko es gribeju ir atgriest preci atpakal, man neder dators kuru nespej saremontet man vinsh vajadzigs darbam.

26. Janvari tet nosuta pashi uz remontu datoru

un ta nu jau ir 18. Februaris neesmu redzejis ne datoru, ne tet var dot kadu informaciju, teica ka neesot jaraksta iesniegums no jauna par preces atgrieshanu jo viniem jau esot vinsh ko iesniedzu 2. Reize.

Cik zinu man ka pateretaj ir tiesibas atgriest preci kura tika nodota 3. Reizes ar to pashu problemu garantijas servisa. Un mani neinterese vai lenovo var vinu saremontet vai nee, man ir tiesibas atteikties no preces.

Tet Sola ar jaunu info iegushanu un sazinashoties ar mani, februara sakuma teica, ka gaida atbildi no juristiem kura bushot 3 darba dienu laika, tagad Saka vienk jagaida atbilde.

Es lidz galam nesaprotu kada atbilde?

Dators ir nodots 3 reizes ar to pashu problemu, sheit tiek parkaptas manas ka pateretaja tiesibas.

Esmu gan zvanijis ik pec paris dienam tet, nekads risinajums, gan braucu uz veikalu tet, nekads risinajums, esmu noguris no sha visa un nezinu ka shito atrisinat.

17.02.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no SIA Tet Pārstāvja atbilde 18.02.2022

Sveiki, paldies par ziņošanu. Gaidīsim privātajā vēstulē sociālajā tīklā Twitter vai Facebook jūsu klienta numuru un risināsim situāciju.

Komentāri (3)

E Erlands Černovskis 18.02.2022

nosutiju jums atbildi facebook

SIA Tet Pārstāvja atbilde 18.02.2022

Paldies, saņēmām. Risināsim problēmu.

MacBeton 18.04.2022

Kāda kļūda? Kāds datorspec ir paprovējis ar kādu Live OS?

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes