Tet - Slikts serviss
Klientu serviss neeksistē. Vienīgais saziņas veids ar tet iespējams tikai caur virtuālo asistentu (bots) , kas čatā nekad nesavieno ar cilvēku and Saka, lai atstāj ziņu un 4 darba dienu laikā uz jautājumu atbildēs. Protams, ka uz jautājumu neviens neatbild. Pagājušas jau 7 darba dienas un negaidu, ka vispār tiks atbildēts. Tet it dārgākais provaiders Latvijā un viņi ir nogriezuši atbalsta izmaksas atlaižot visus atbalsta cilvēkus un pilnībā pārejot uz botu servisu (virtuālais asistents) . Ja gadījuma tev ir tehniskas probēlas, piemēram nestrādā internets televīzija vai pazūd elektrība, tu nevari sazināties ar tet vai par to viņiem paziņot, jo bots tevi atšūs minūtes laikā un tava ziņu cilvēks nekad neizlasīs.
Nav epasta, nav telefonu, kur pazvanīt. Uz ziņām neatbild.
Sveicināti, atvainojamies, ka neesam jums spējuši sniegt pienācīgu informāciju, kā ar mums ir iespējams sazināties. Mūsu klientu apkalpošanas centra telefona numurs ir 177 (no mobilā aicinām lietot garo numuru 67000177), mums iespējams rakstīt Mans Tet profila saziņas sadaļā, uz epastu [email protected], kā arī privātajās vēstulēs sociālajos tīklos Twitter un Facebook. Atbildēsim iespējami ātri un palīdzēsim atrisināt visas problēmas, kas radušās.
Komentāri (1)
Tet kontakti - https://www.tet.lv/par-tet/par-mums/kontakti