Tet - Garantija netiek pildita
Labdien. E-skūteri Segway pie TET iegādājos 2022.gada 1.Maijā.
2023.gada 2.maijā nodevu skūteri garantijas remontā, jo tas pēc ziemas dīkstāves vairs nedarbojās. Pārdevējs TET ir informējis mani, ka ir atklāts ražošanas defekts.
Skūteris no TET autorizētā servisa TSC (klientu servisa attieksme zem katras kritikas) ir nosūtīts uz Lietuvu (kur atrodas ilgāk nekā mēnesi)
Saņemtie solījumi par remonta termiņa beigām un risinājumu ir mainījušies no dienas uz dienu un neatbilst realitātei.
Pārdevējs TET, meklējot aizbildinājums, vēljoprojām cer/plāno iekārtu remontēt, nevis mainīt.
Esmu iesniedzis sūdzību PTAC kā arī pieprasījis no TET risinājumu.
Šobrīd kā provizoriskais remonta beigu termiņš ir norādīts 18.jūnijs Svētdiena - citu starpā svētdienās serviss nestrādā.
Iesaku neveikt pirkumus TET veikalā, jo komersants nespēj pildīt garantijā noteikto.
Komentāri (3)
TSC paziņojums par remonta beigšanu dienā, kad kompānija nestrādā.
Tet mākslinieciskā rakstura literatūra.
Tikmēr šo pašu ierīci komersants turpina tirgot.
https://www.tet.lv/veikals/elektriskie-skrejriteni/segway-ninebot-ekickscooter-f30e-black.html
Tieši gribēju iegādāties šo skūteri. Tagad zinu, ka pie TET to noteikti nepirkšu.