www.sudzibas.lv Tet Slikts serviss

Lattelecom - Slikts serviss

Nekā briesmīgāka par helio Itv neesmu redzējis! Jāpieliek pie televizora deguns, lai redzētu, kas tur rakstīts! Kāpēc jārāda informācija par vairākiem kanāliem uzreiz? Kāpēc arhīva raidījumos rakstīts "artskaņot", ja es bez skaņas gribu redzēt arī attēlu, un kāpēc "atska'ņot" ir zaļā krāsā bez kontrasta, ko ļoti grūti pamanīt? !? ! Pie apaļas vietas tas helio, par ko var pārliecināties gan sudzibas.lv, gan facebook, gan citos sociālos tīklos. Senioru programmas izklāstā minēts, ka iespējams saņemt drukātu instrukciju! Kad prasa, kur to saņemt, atbilde ir - tā tikai iecerēta un vēl top, lasiet, meklējama "tintes pudelē" toties jaunie klienti tiek ievilināti lattelecom astoņkāja valgos ar zemākām pakalpojumu cenām. Kāpēc esošajiem klientiem jāmaksā par akciju cenu atlaidēm jaunajiem klientiem!? Interesanti, vai patērētāju interešu aizstāvji arī reaģēs uz šo sūdzību orkānu? ! Lattelecom pieder valstij un valsts ir pilsoņu kopums, tātad katrs pilsonis ir lattelecom valsts daļas īpašnieks. Kāpēc viens "kantorītis" var krāpt simtiem tūkstošiem klientu un vienlaikus latvijas pilsoņu? ! Vai par to nevajadzētu veikt sakaru ministrijas auditu, vai par to nevajadzētu uztraukties ministru kabinetam, tiesībsargam, valsts kontrolei un galu galā arī attiecīgajai saeimas komisijai? ! Lattelecom jaunās tehniskās programmas īstenošana atgādina gorillas rīcību, proti, sišanu pie krūtīma ar dūri, lai iebiedētu citus tēviņus un padižotos mātīšu priekšā. Lattelecom kā moderns gorilla dižojas pasaules priekšā ar "ātrāko internetu" un "modernāko" helio itv, vienlaikus nenodrošinādams pakalpojumu kvalitāti un pilnīgi aizmirsdams, ka esam viena no nabadzīgākajām valstīm visā eiropā! Tad kam vajag šīs dārgās inovācijas, ja tauta aizvien dziļāk slīgst nabadzībā, nespēdama par janinājumiem samaksāt? Un kāda jēga no jaunuļu programmētāju bara darbības, ja viņi savā programmēšanas ārprāta maratonā neatceras, ka vismaz 70% no lattelecom tv skatītājiem ir vecumā virs 55 gadiem ar attiecīgām redzes un it modernizācijas uztveres, apgūšanas un lietošanas problēmām? !?

A

Komentāri (7)

masyanya 17.09.2018

Palasot, aizdomājos, nevar būt, ka viens cilvēks reģistrē tik daudz profilus, lai rakstītu vienu un to pašu un piebalsotu sev. Diez vai citiem ir tik traki...

A andree 17.09.2018

Masjaņja, esmu saistīts ar masu medijiem un manas domas ir vairāku manu draugu, paziņu, kolēģu un radinieku domu apkopojums, aizstāvot arī vairāku desmitu, simtu un tūkstošu Lattelecom "kantorīša" klientu intereses! Nemeklējiet utis manā kažokā, bet uzrakstiet pēc būtības, vai "tik traki" ir/nav Jūsu pieredzē, lietojot Lattelecom pakalpojumus! Citādi izskatās, ka lasīt Jūs protat, bet argumentēti uzrakstīt nevarat! Ko es "piebalsoju sev", kaut kādi tr.s. murgi?!

N Niks 19.09.2018

Ja nepatīk Lattelecom, ir arī citi. Lattelecom nepieder valtij. Kur statistika par 70 %, kas būtu šie seniori? Piekrītu, ka dažas lapas ar pamata informāciju noderētu. Ja ir neskaidrības visu var noskaidrot pie darbiniekiem. Sistēma nav sarežğīta, bet izkāpt laukā no rutīnas un sākt kaut ko jaunu gan ir grūti. Nav īsti piebalsošana. Esmu dzirdējis kā cilvēkiem nepatīk Helio, bet tik tālu redzu, ka tas ir pieredzes trūkums ar jauno un slinkums to iepazīt.

M MohawkUshanka 17.09.2018

Visa sūdzība jau būtu ok, bet sakaru ministrija jau cik gadus Latvijā nepastāv XD

A andree 17.09.2018

Nu gan Jums, Ušanka, paveicās, atmaskojot manu kļūdu! Zinu jau zinu, ka ir Satiksmes ministrija un ka to vada kaut kāds Augulis, kam par Lattelecom pēc būtības ir nulles vērta teikšana! :))

C critical thinker 18.09.2018

es domāju, ka vajadzētu sūdzēties ANO!
ja ir Motorola pults, tā drīz darbošoties tā, kā agrāk. bet kopumā tās izmaiņas jau nav tik nozīmīgas, lai ceptu šitādu ārprātu.

A andree 20.09.2018

Lattelecom 51% pieder valstij, tātad šīs daļas īpašnieks ir Latvijas pilsoņu kopums, kas "uzticējis" vadību un "saimniekošanu" tiem, kuri gadā saņem desmitiem un simtiem tūkstošiem eiro lielas algas. Ja Rīgā daudzdzīvokļu mājā citi operatori nevar pieslēgt savus palapojumus vismaz 10- 20 (un citur - daudz vairāk) klientiem, tad viņi paziņo, ka "nevar piedāvāt pakalpojumus". Savukārt lauku reģionos, pat lielākas pilsētas (agrākos rajonu centrus ieskaitot) situācija ir vēl sliktāka, jo bieži vien Lattelecom tiešām darbojas monopola stāvoklī. Tātad nav spēka, kas cīnītos ar šo astoņkāji.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes