Lattelecom - nauda tiek pazaudēta, kad apmaksāju rēķinu ar karti manslattelekom vietnē
28. februāra rītā, ap 1-2 am nolēmu apmaksāt interneta pakalpojuma rēķinu ar debetkarti mastercard,
ko izdevusi starptautiska elektroniskās naudas firma Neteller, karte NET+
iegāju vietnē https://mans.lattelecom.lv/myltc kur var apskatīt un apmaksāt rēķinus;
izvēlējos apmaksas opciju "Maksāšana ar karti!";
tas mani novirzīja uz lattelecom partnera firstdata.lv saiti https://secureshop.firstdata.lv/ecomm/ClientHandler
tas pieņēma manus rekvizītus, ie, vārds, numurs, derīguma termiņš, kartes drosības kods - OK, notiek apstrade,uzgaidiet - BAM, pēc pāris sekundēm izmet "darbībai kautkas nav izdevies" un mani izmet atpakaļ myltc apkalposanas vietnē, kur mans rēķins stāv joprojam un nav apmaksāts;
svarīgi! - skatos uzreiz savas debetkartes kontu [varbūt man nepietika līdzekļu vai kapēc citādi atteikts?!] NĒ! - opertors skaisti uzrāda, ka naudas summa ir apstiprināti parskaitīta un tā ir pieņemta;
Sazinājos ar LTK klientu atbalstu, tie iesaka: iesūti mums maksājuma uzdevuma kopiju pdf formā; bet jūs neizprotat, ka elektroniskās naudas pakalpojuma konts tā nestrādā, tas ir virtuāls naudas rēķins pirkumiem internetā un man netiek piešķirtas tiesības iegūt konkrētu norēķinu kontu kā fiziskā bankā ar numuru IBAN utc.
Neteller iesaka uzsakt disputu par maksajuma anulēšanu, pamatojot to ar nesankcionētas naudas noņemšanu pret lattelecom, bet pirms tam man obligāti javeic dialogs ar lattelecom un jasaņem vai nu risinajums problēmai vai atteikums; tad varu pieteikt pretenziju un prasību naudas atgriesanai;
Centos sazināties ar darījuma apstrādātāju SIA First Data Latvia, Worldline Baltics
Pagaidām visi iesaistītie nevar ieteikt ka uzsakt risinājuma meklēšanu! Palīdziet
Sveicināti!
Ļoti atvainojamies par radušos situāciju! Lūdzu, atsūtiet savu klienta numuru uz lattelecom@lattelecom kopā ar šo situācijas aprakstu, lai varam izpētīt situāciju un mēģināt palīdzēt!
Uz doto momentu, esmu saņēmis 3 dažādas atbildes:
1) karšu apstrādes serviss Wordline [aka firstdata] paziņoja, ka, pēc viņu pārbaudes, darījums nav noticis un manas kartes e-naudas banka mani nekorekti informē par veiksmīgu apmaksu un nonemot līdzekļus;
2) savukārt, Lattelecom [Billing Administrator] nodaļa [no [slēpt]@lattelecom.lv] šorīt 9:56 ziņoja:
"Paldies par Jūsu vēstuli!
Jūsu maksājuma uzdevums ir veiksmīgi reģistrēts, atbilde tiks sniegta divu darba dienu laikā.
Jūsu Lattelecom"
3) Lattelecom support no manslattelecom, savukārt, noraida, ka jebkāds maksājums saņemts,
paskaidroja, ka es pats esmu vainīgs un ka ar 4. martu manu internetu atslēgs, iekārtas atņems, uzliks parāda un kavējuma sodu un ieliks mani tiesa, ja nespēsu atmaksāt!
Mans komentārs uz šodienu: man jau sākumā bija doma nesaistīties ar to apšaubāmo Lattelecom + firstdata debitkaršu apstrādes sistēmu; vienkārši aiziet uz bankomātu, noņemt no kartes veco labo kešu un samaksāt tuvākajā LTK veikalā - es pārmaksātu to vienreizējo komisijas maksu =3 eur, bet par to būtu 100% mierīgs;
Patreiz ir jāgaida konkrēta atbilde par darījumu no mana NET+ kartes izdevēja Neteller - tikai tad varēs darīt secinājumus, kurš melo!
Paldies, jums, Lattelecom pārstāvji no billing nodaļas, es vispār nebiju cerējis uz jūsu dalību!
Komentāri (5)
tev taču tur ir kaut kāds 'pending action from merchant'. gan jau lēnām aizies.
ir pieraksts "* This transaction is pending final clearance from the merchant."
bet reku kas mani satrauc: esmu tā maksājis gadiem, katru reizi ir bijis uzreiz apstiprinājums,
šoreiz apstrādes beigās izmeta kaut kādu kļūdu uz pāris sekundēm, liekas "apstrāde nav izdevusies kautkāpēc dēļ"
un lattekelom brīdināja, ka atslēgs internetu 4. marta, ja netiks saņemts maksājums un tagad tikai piektdiena atlikusi un viss KAPUT pirmdien 4. martā tieku atslēgts, pieprasījums atdot ierīces un tiesā par neapmaksu!
Tehniska problēma, bet galvenais ir sacel brēku, ierakstīt sūdzību, cepties un aplikt visus pēc kārtas. Var padomāt, ka nekad tavā dzīvē nav bijuši neveiksmīgi darījumi un par rezervācijām arī nekad neko neesi dzirdējis?
7-14 dienas un šī rezervācija nebūs apstiprināta no Lattelekoma puses un pati dzēsīsies. Bet nu protams nāksies pagaidīt. Nu ja esi tāds nabas, ka nevari gaidīt, tad sazinies ar Neteller NET+, lai viņi dzēš rezervāciju.
Nedzīvojam prefektā pasaulē. Bet ja tev kaut kas nepatīk nu tak atsakies no tā "apšaubāmā Lattelekoma" un meklē citu uzticamo interneta provaideri. Kur ir problēma, bet spiedz te kā bāba. Visu laiku esmu teicis, ka nav pretīgākas nācijas par šo.
o, paldies, tu mani par nāciju nosauci, jo esmu latvietis un esmu nabags, jo negribu zagt un melot kā lopu bars to dara... tā ir izvēles lieta, es saprotu tevi! bet neapvainojies, es tev un tev līdzīgiem nepiekrītu, tapēc ta arī saucās izvēle - es izvelos labāku, sakārtotu un bez meliem un zagšanas dzīvi, zinu, nesasniedzami, bet cenšos! beigās nomiršu ar smaidu sejā, kaut neesmu sasniedzis, bet nevis kā tu ar naidā sagrieztu viepli.. lai tev laba diena!
Man liekas tu par debesu valstībā atrastu, ko Dievam aizrādīt. Runājot par labāko, ceru, ka tavas dzīves jēga tagad būs meklēt perfekto provaideri. Kad atradīsi, padod ziņu, man ir ļoti interesanti, kurš ir šis izredzētais, perfektais un labākais, kuram nekad nav nekādu kļūmju.
Vēl der atcerēties to, ka visam ir cena. Visi grib exelentu servisu, bet maksāt par to "nav gatavi".
Par to naidā sagriezto viepli tev ir pilnīga taisnība. Tikai klientu apkalpotāji nevar tev atbildēt un pateikt, ko viņi par tādu tavu uzvedību domā, viņiem nākas sakostiem zobiem smaidīt un vēl atvainoties. Bet atvainoties par ko, par neveiksmīgu autorizāciju?