Lattelecom - Izspiesšana vai šantāža?
Dekoderu kāršanās vēl ir mazākā nelaime. Priekš pilnas laimes viņi (Lattelekom)dara visu, lai pirktu arī viņu dārgās antenas( cenas no citām tirdzniecības vietām būtiski atšķiras), jo tikai tad viņi garantēšot, ka redzēsiet televīziju pieņemamā kvalitātē. Ne par velti aprīļa beigās tika mainīti viļņi pa kuriem pārraidīs, kā rezultātā lielai daļai tv nerāda, vai rāda ļoti slikti (tiem, kas antenas pirka citur un nevis pie Lattelekoma). Būtībā notiek vienkārša šantāža vai nu pērciet antenas pie mums, vai nu TV neredzēsiet! Un apkalpošanas kvalitāte arī ir nekāda. Līdzpat 10 maijam TV rādija pieņemami, kaut cik paraustījās bet rādija visa ekonomiskā paka, taču tad vienā momentā viss pazuda. Sazvanīju, pateicu visu ko domāju, pēc atkārtotas uzstājīgas jautāšanas apsolīja, ka 2 dienu laikā meistars piezvanīs un kaut kad atbrauks. Atbrauca meistars un pirmais, ko pajautāja vai antena ir pirkta pie viņiem, ja nav, tad visa vaina ir antenā un, ka jau no 22 aprīļa mēs neko nevarām redzēt, ne kas ka redzējām. Izmēģināja meistari savu antenu!!, kas pēc lielām mocībām un dekodera raustīšanas, antenas bakstīšanas, no visas sirds, Tv kaut ko sāka rādīt. Atbilde viena- antenas vaina... Kad jautāju, ja nopirkšu antenu pie jums un TV tik un tā nerādīs, vai naudu atgriezīs? Nē samainīsim dekoderi, bet vis pirms nopērciet antenu pie mums, tad skatīsimies... Fui Nu nekrīt man tā nauda no gaisa.Jau tā krāju tam pat dekoderam un antenai, bet sanāk, ka cilvēki tiek mānīti. Visās reklāmās rāda, ka vajag tikai dekoderu un antenu( ka tik decimetru). Tad lai tā arī reklamējas, ka TV rādīs tikai tad, ja pirksiet antenu pie mums arī! Visā visumā esmu ļoti neapmierināta ar TV kvalitāti un attieksmi pret klientiem.
Komentāri (9)
Nevajag ticēt. Mums ir jauna antena un tā pat raustās. Mūsu programmas vēl ciešami bet pārējos, nu nav vārdu lai izlamātos.
Sveiki!
Nav tiesa - antenas katrs Virszemes TV skatītājs var iegādāties, kur vien tam tīk un kur ērtāk; neuzstājam, lai pirktu tieši Lattelecom veikalos. Galvenais - lai tā atbilstu mūsu uzrādītajiem Virszemes TV uztveršanas nosacījumiem, kas publicēti mājaslapā: http://ej.uz/antenas Īsumā - svarīgākais, lai antena uztvertu visu decimetru frekvenču spektru (UHF 21.-69.kanāls).
Hei lattelekom, - Kā nokomentēsiet to, ka Rīgas kanālus un dažus no papildus kanāliem rāda labi, bet diskaveri, animal planet raustās. Brīžiem labi rāda.
Man neizglītotam šajā jomā skaidrs ir tikai viens, antena nav vainīga, iespējams arī dekoders bez vainas, bet signālu pārraide noteikti klibo. Vainu jāmeklē pie pakalpojuma sniedzēja.
Nav tiesa - antenas katrs Virszemes TV skatītājs var iegādāties, kur vien tam tīk un kur ērtāk; neuzstājam, lai pirktu tieši Lattelecom veikalos. Galvenais - lai tā atbilstu mūsu uzrādītajiem Virszemes TV uztveršanas nosacījumiem, kas publicēti mājaslapā: http://ej.uz/antenas Īsumā - svarīgākais, lai antena uztvertu visu decimetru frekvenču spektru (UHF 21.-69.kanāls).
...
Nu nesakiet vis. Man bij tieši tāda antena nopirkta, ir jo projām. Uz doto brīdi ar to var redzēt bezmaksas kanālus, kas ļoti raustās, tikai maksas gan neredzu. Pēc Lattelekom meistaru vārdiem man jāpērk pie viņiem jauna antena un tikai, tad viņi garantēs, ka redzēšu visus kanālus.. Ja ar jauno antenu neredzēšu, tad samainīs dekoderi...Man jau sāk likties, ka signāla kvalitāte ir ļoti zema, tikai neviens to negrib atzīt.
Cilvēku stulbumam nav robežu, nu pērkat SAT TV, jeb tur arī viss ir ne tā.
Tikai dirst, kaut un sūdzēties mēs mākam, gaidām ka onkulis atnāks un visu iedos. Ir taču kaut kamā pašiem "fiška" jārubī. Stulbās blondīnes!
Harij - Rīgas apraides reģionā Discovery un Animal Planet ir 48.decimetru kanālā. Ja tādi kanāli kā Fox Live, MTV Europe vai BBC Entertainment arī raustās, tas norādītu, ka izmantotā antena neatbalsta augstākus kanālus par 48. Ja tomēr minētos rāda labi, tad jāaicina meistars, lai uz vietas pārbaudītu visu sistēmu un noteiktu vainīgo elementu, kas rada traucējumus šai frekvencē.
Solvita - ja varat minēt savu klienta numuru vai meistaru vārdus, domāju, šo domstarpību varētu atrisināt ļoti viegli. Joprojām uzsveru - NAV obligāti pirkt antenu pie mums, galvenais, lai tā atbilst uztveršanas prasībām, kas aprakstītas mājaslapā. http://www.lattelecom.lv/majai/virszemes_tv_new/tehniska_informacija/
Kā zināms visā pasaulē tādu viszemes TV izmanto ļoti niecīga daļa iedzīvotāju pārsvarā lieto satelītelevīziju. Normālās valstīs cilvēki ir daudz vairāk informēti, un uz viņu naivuma rēķina nemēģina nogābt milzu naudas.
Rīkojam visLatvijas streiku par šādu legālu cilvēku krāpšanu - nu vienu dienu 10 minūtes pasignalizēsim un uztaisīsim no tiem dekoderiem mūri!!! Kurā valstī vēl legāli var tā apzagt un turēt ineformācijas izolācijā...vai šeit nav pārkāptas CILVĒKTIESĪBAS????tai tantiņai ar slauceni laukos vai tai blondīnei pilsētā IR pienācis 21 gadsimts - nu ne jau ar Tādu tehnikas progresu kā šis...divām pūltīm katrā rokā unn nemitigi grozot antenu lai uztvertu signālu!!!Pakalpojums neatbilst kvalitātei !!!ne pagājušajā, ne tagadējā gadsimtā!!!Nav arī doti NEKĀDI TERMIŅI TO NOVĒRŠANAI UN TO 177...KLIENTU APKALPOŠANU VAJAG NOSAUKT PAR ŅIRGĀŠANOS PAR CILVĒKIEM UN VIŅU LAIKU UN NAUDU!!!Saukt pie atbildības zagļus un krāpniekus!!!cik mājsaimniecību vispār kaut ko redz???
SIGNALIZĒSIM AR AUTOMĀSĪNĀM 11. 07. plkst 20 00!!! _LATELECOMAM_LAI DZIRD - cik tad ir to daudzo -tikai NEAPMIERINĀTO klientu!!!
Paskatieties šo te: www.lattelecoms.lv