Terranova - Slikts serviss
V4era bila v magazine odezdi 'Terranova' v Origo.. vzjala paru vescej pomerjatj.. posle primerki vihozhu s veshalkami i vescami v rukah i protjagivaju prodavscice 4tobi ona povesila obratno. A ona s mne govorit: 'a mi nerazveshivaem vesi obratno, tipo eto nenasha rabota'.. Afigetj, ih tam 10 shtuk, 4em ze im tam zanimatsja?!
Komentāri (132)
Nezinu kaa Teranovaa, bet ljoti biezhu Zaaraa un tamliidziigos veikalos, kad eju araa no kabiines, meitenes pashas paprsasa vai njemshu, un ja nee, tad pannjem un aiznes nolikt !
Manuprāt, ka tas ir tikai normāli - nolikt drēbes, kurasa tev neder atpakaļ tur, kur paņēmi. Es biju pārsteigta ieejot pielaikošanas kabīnē ieraudzīt tur sakārtu kaudzi drēbju. Tad jau vismaz var tās iznest no pielaikošanas kabīnes.
Pati strādāju veikalā nu jau 4 gadus, jo alga diezgan laba, virs 350LVL!veikals arī ir liels un parasti te iepērkas vidusmēra cilvēki!tātad mans viedoklis par šo situāciju!!
1.lai cik daudz darba pārdevējai nebūtu, vienmēr klientam jābūt pirmajā vietā, arī tās piemērītās drēbes jāiznēsā pārdevējai, kuru ir patiešām daudz!!!Jāpriecājas, ja klients no tām 10 vismaz 1 lietu nopērk!!Man nav grūti apkalpot klientus pēc labākās sirdsapziņas!!Galvenais, lai klientam būtu vēlme atgriesties pie mums veikalā!!
2.mēs veikalā pa dienu strādājam 3 cilvēki, jo uz doto brīdi uzņēmums nevar vairāk atļauties, bet tas mums netraucē paveikt darbu izcili, sākot ar klientu apkalpošanu beidzot ar preču pieņemšanu un to izvietošanu labās vietās(jaunā prece tiek sūtīta katru dienu)
3.Jā, nav viegli strādāt, īpaši, ja līdz 13:00 jāstrādā vienam lielā veikalā, bet man nācies sastapt tikai laipnus un pieklājīgus klientus, jo pati pret viņiem izturos ar lielu cieņu, ja laipni paskaidroju, ka tagad esmu viena veikalā, lai mirklīti uzgaida, tad pret mani vienmēr izturas ar sapratni, kā tu pret klientu, tā pret tevi!!!
4.ļoti nesmuki izskatās, ja pārdevējas stāv un klačojās pie kases, tas nav pareizi, jo maksā par to, lai strādātu, bet veikala darbinieku pienākums ir apkalpot klientus nevis klačoties!!!
5.piekrītu, ka ir daļa klientu, kas iztura ar necieņu pret apģērbu, nomet to uz zemes un neaizmirst varbūt pat sasmērēt, piemēram, ar tonālo krēmu, bet tad nāks nākamais un prasīs par to atlaidi!!!Vienīgais lūgums, ko varētu lūgt pircējiem:lūdzu saudzīgāk mēriet drēbes, ja jums konkrētais apģērba gabals īsti nepatiks, varbūt kādam citam tomēr patiks:)Jums taču nepatiktu pirkt netīras un bojātas drēbes:)
6.Un piekrītu, ja neesi spējīgs strādād 9h tad varbūt jādomā par citu darbu, jo tevi pieņem darbā, lai strādātu un celtu ietirgojumu, nevis ar necieņu izturētos pret klientu un klačotos ar vēl tādām pašām dīkdienēm!!!ļaujiet strādāt tiem, kas to vēlas!!!
novēlu visiem atrast savu mīļāko veikalu un varbūt pat pārdevēju, bet mūsu (pārdevēju)pienākums būs gādāt par to, lai tas būtu tieši tas veikals un tās pārdevējas, kurā strādājam pašas:)
straadaaju veikalaa terranova, gandriiz jau divus gadus.
un tieshaam gandriiz visas meitenes no mums maacaas, kaut kaadaa veidaa censhas nopelniit savu naudu prieksh maaciibaam, lai naakotnee sasniegtu kaut ko vairaak, to uzskatot kaa tikai pagaidu darbu.
biju shokeeta par -Strādātāja- komentaaru, neviena pati meitene, kaa tikai vadiitaaja, nesanjem tik lieku algu.
pilniigs bullshit!!! augstaakaa alga uz pilnu slodzi ir 240ls. augstaak vairs sanjem tikai vadiitaaja.
pilniigi piekriitu, ka muusu darbs ir izneesaat dreebes un tml. nedriikstam rupji atteikt nevienam klientam. bet cik juus visi te esat nozheelojami... tikai ar pirktiem speejat raadiit uz citiem cilveekiem, nevis, lai pashi aiznestu dreebes atpakalj, taadaa veidaa sev un arii citiem radot patiikamu iespeeju sho preci apluukot velreiz.
un runaajot par nekaartiigo terranovu.. miiliishi juus jau pashi sho bardaku taisat, vis jaagraabj, jaarauj...
un atkal mazliet "piesieshos" -Strādātājai- laikam jau nemaz terranovaa nestraadaa, jo nekad veikalaa nav uztureejies vai straadaajis tikai viens cilveeks, neskatoties pat uz to cik veikalaa vispaar ir klienti ;)
iztureesimies ar cienju pret citiem, nevis rakstiisim nepatiesus faktus par sho darbu.
un tieshaam darba mums ir daudz! katru nedeelju, nevis dienu! mums naak jauna prece un ne jau viena kaste, bet vesela kolekcija. kuru vajag sagatavot un izvietot tirdznieciibas zaalee. katru nedeelju mainot iekaartojumu, skatlogus, manikenus... tieshaam shaadaa veikalaa darba ir daudz, cilveeki visu laiku apgrozaas un liidz ar katru nopirkto preci, kaada jaaliek vietaa :) un to visu tieshaam nevar izdariit vienaa laikaa, tapec buusim mazliet iecietiigi, jo zaales kaartoshanu meitenes arii neaizmirst, jo neviena netiek laista maajaas liidz vis nav perfekti :) neskatoties pat, ka jaapaliek peec darba laika, par ko diemzheel nemaksaa.
mazliet centos jums izklaastiit ikdienu shajaa veikalaa, kura katru dienu atkaartojas, bet muusu meitenes censhas juus tik un taa pieciest, jo shajos laikos visiem naudinju vajag. tapec netaisiet aplamos rakstus, tikai tapeec, ka kaada meitene jums nav taa uzsmaidijusi, kaa juus to veeleejaaties. :)
Par veikaliem un darbu tajos:
Manuprāt, ir ļoti viegli runāt par lietām, ko paši nedaram un ieteikt, kā to vajadzētu darīt, jo savā būtībā esam vieni vienīgi kritiķi.
Mēs visi esam cilvēki, un nav nekāda atšķirība no grāmatvedes un pārdevējas. Viņas abas atnākot uz darbu var vēlēties rīta kafiju, rīta klačiņu utt. Tāpēc vien, ka meitenes savā starpā parunājas nav jātaisa lielā brēka: "redz, viņas tur pļāpā, par ko viņām maxā naudu?"
Es ieteiktu visiem lielajiem runātājiem, par to, cik pārdevējas ir sliktas, un nejaukas, pamēģināt tās 11h stundas vienkārši nostāvēt veikalā. Un tad parunāsim pēc 3im šādām dienām. Tas kas ir jādara pārdevējam, ir ļoti plāšs darba spektrs. Jākārto drēbēs, kuras bieži vien paši apmeklētāji nevīžīgi noliek, un pat ja kārtīgi, katram veikalam ir savs reglaments, kā un kas kurā vietā stāv un ir jāstāv. Ir jāseko diemžēl līdzi pircējiem, kas ienāk, kas iziet, kā bija ģērbti ienākot, kādi mēģinot iziet. (autora piezīme. - nesaprotu, kāpēc apģērbs būtu jāzog, tas ir apsurdi un stulbi) jāseko līdzi precei kas ir zālē un ko vajag papildināt. Un ja tā vieta kur atrodas šie pārdevēji ir plāša, tad tas dienas laikā ir ne visai viegli izdarāms. Neteikšu ka neiespējami, bet grūtāk, kā sēdēt darbā pie galda, dzert savu rīta kafiju, un pirmo stundu lasīt tvnet vai delfi ziņas.
Vajadzētu vienkārši pašiem padomāt kā tas ir. Ka pārdevējs ir cilvēks, un nevis robots kuram uz sejas ir vienmēr kontrolsmaidiņš.
Ja mēs būsim laipni pret pārdevējiem, tad arī viņiem gribēsies pasmaidīt.
Kas attiecas uz algām - nezinu vai ir korekti par tām vispār runāt, par to cik lielas vai nē. Šobrīd jau ir svarīgi, ka saņem vismaz kaut kādu kapeiciņu, bet to, ka nav vairs vecie laiki, gan ir jāsaprot ik vienam!
Kas attiecas par Terranovu un drēbju iznešanu pa citām vietām. Nu, manuprāt, padomāsim, kā tas izskatās no malas. Es paņemu drēbi, uzmēru, un tad nolieku citam uz galda - še, atrodi nu, kur es to paņēmu! Te jau jārunā par pircēju kultūru.
OK - Tu paņem savus 10 apģērba gabalus, kurus laiko un skati. Vai tad pārdevējs pie vainas, ka tos 10gab beigās nevienu negribi? Vai tad viņš skrien pakaļ, un saka: "Turi rokas plāši uz priekšu vērstas, es Tev uzlikšu vēl šo, un šo un šo arī." Muļķības. Paši jau izvēlamies ko mērīt un ko nē, un ja reiz rokas aug no pareizām vietām, tad var paši nolikt tās vietā. Pārdevējam nav pretenzijas tās nolikt pircēja vietā, bet pašie arī ir jāpacenšas kaut ko izdarīt, lai būtu pretīmnākšana.
Vienu vārdu sakot - cienīsim ik viena darbu, jo mēs visi esam cilvēki, ar saviem plusiem un mīnusiem un LV ir gana maziņa, lai spētu viens par otru tikai mēles trīt!
ar cieņu,
krUSA
subitrus lūdzu
U menja bil takoj sluchaj v Origo v terranove.
Ja merila bajki v razdevalke, mojego razmer4ika S ne okazalosj, zato on okazalsja na manekene... ja obratilasj k prodavcu, na 4to ona mne otvetila, 4to s manekena veshj ne prodajotsa..!!! Navernoe ej bilo prosto lenj zalezatj za nim na polku i snimatj veshj.
Tam v chas prodavci rabotaet za 1, 70 ! i otnoshenije c klientom prosto uzhasno!
Nepiekrītu tām pārdevējām, kuras uzskata, ka viņu pienākums nav uzturēt kārtību veikalā.Piekrītu, ka pārdevēja darbs ir ļoti grūts un daudzos uzņēmumos slikti apmaksāts.Tirdzniecības organizācija pie mums Latvijā ir ļoti zemā līmenī.Uzcenojums ir neadekvāti augsts, bet apkalpošanas līmenis varētu būt labāks, bet to nevar prasīt no pārdevējas, ja viņa tirdzniecības zālē atrodas viena pati, tas nozīmē tikai vienu, ka īpašniekiem interesē tikai viens, iegūt lielāku peļņu.Itālijā jebkurā veikālā pārdevējs ir arī konsultants un palīgs pircējam, bet šeit tikai sargs.Es domāju, ka te savs vārds būtu sakāms Tirgotāju asociācijai un varbūt vēl kādai organizācijai.Gribētu novēlēt šai adventes laikā, nebūt īpašniekiem tik badīgiem un mantkārīgiem, bet domāt kā šo nozari labāk attīstīt, lai gribētos iepirkties Latvijā, nevis Itālijā.
Pasmējos - sākotnējā šudzība ir datēta: Publicēja: Nika @ 12-06-2007
Bet pirmie komentāri ir no 2004 gada!!!
Vai tad latviski cilvēki nav iemācījušies rakstīt?! Slikti, slikti!! :)
Cilvēki, pirms runājiet par šo, pastrādājiet paši tajā veikalā. Nezinu cik stulbiem (piedošanu, bet lasot šitos komentārus tāds priekšstats arī radās) jābūt, lai spriestu par to ko nezināt. Protams, ka jums uzreiz ir jāuzbrūk Terranovai, it kā tikai tajā veikalā būtu tādas pārdevējas. Ei! Cilvēki ir dažādi, katrā veikalā ir pārdevēja, kura nedara savus pienākumus (kaut vai viena). :)
Kopumā - es palieku neitrāla (kaut gan vairāk sliecos uz "nepiekrītu"), jo pati nekad nebiju strādājusi veikalā. Neesmu gatava spriest cik viegli vai grūti pārdevējām strādāt.
P.S - kā jau minēja, kāds komentāros - pārdevēja pienākums ir salikt visu pa savām vietām, bet nevar būt, ka jūs esat tik slinki, lai pakarinātu visu savās vietās (nu, kaut vai tuvu tai vietai, kur tā drēbe bija karājusies).
P.S.S - zinu, ka tēma jau sen ir beigusies, bet lasot komentārus, es vienkārši nespēju paklusēt. :))