Tele2 - Totāla ignorēšana un solījumu neizpildīšana
Īsumā tele2 nevar izlabot nepareizi izrakstīto rēķinu jau otro mēnesi. Solīja to izlabot, bet ieteica nepareizo rēķinu samaksāt, un tad nākamajā mēnesī atnāks izlabotais. Protams, tas nenotika. Klientu atbalsts katru reizi Sola labot vai pārzvanīt, bet tas netiek darīts. Pēdējā laikā tieku ignorēts gan uz pieprasījumu, lai mani savieno ar attiecīgo konsultantu (kas ir lietas kursā) vai lai pārzvana (kas, protams, netiek darīts) . Kā arī prasīju pagarināt nepareiza rēķina apmaksas termiņa, un tas arī netika izdarīts, neskatoties uz to, ka konsultants nosauca konkrētu datumu līdz kuram tiks pagarināts rēķins. Neiesaku šo kompāniju! Jo kopsavilkumā: komunikācija 0/10, solījumu izpildīšana 0/10, ignorēšana 10/10
Komentāri (4)
Loti slikts parklajums jau kuro gadu, piesleguma maksa tik aug bet kvalitate neuzlabojas, neiesaku nevienam parnakt pie tele2, vairak zonas nav nekā ir, slikta iestade
Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību
Ej prom no viņiem tad viņi tikai kautko sāks darīt
Noteikti iešu projām! Esmu jau procesā. Tā kā viņi nevēlas mainīt kolēģa kļūdu, kurš to pieļāva. Dīvaini, ka Tele2 kā kompānija var nolikt visu vainu uz to kolēģi, nevis pieņemt atbildību un risināt to kā komanda. Manuprāt, tas bija nozēlojams komentārs no Tele2 puses.