Tele2 - Telefons uz nomaksu
Labdien!
Šeit ir gan sūdzība, gan palīdzības meklēšana vienlaikus.
Tātad 7. Septembrī paņēmu uz nomaksu Samsung Galaxy s6, pašā veikalā paskatījos, likās viss kārtībā, taču atbraucot mājās, konstatēju, ka telefons ir brāķis un viņam nav zonas. Burtiski pēc stundas vedu atpakaļ ar cerību, ka man iedos jaunu, bet nekā.
Tā vietā, viņu veda uz remontu, man teica, ka telefonu pārbaudīs, un visdrīzāk man atsūtīs jaunu vietā.
23. Septembrī, man zvanīja, ka varu doties pakaļ JAUNAJAM telefonam, taču tele2 veikalā, izrādījās, ka tas ir tas pats ražošanas brāķis, it kā salabots. Pēc mirkļa nomierinājos, un liku viņu pārbaudīt, likām iekšā karti un kā izrādījās, nekas nav salabots. Telefons joprojām nestrādā!! Pārdevēja mierīgā balsi un smejoties saka, ka atkal jāved uz remontu, atvainojās un kā izrādās labošanas iestādē viņi nepārbaudot vai iet vai nē, vienkārši nomainot detaļas un viss.
Pieprasīju, ka gribu lauzt līgumu un nekādu telefonu vairs negribu, jo tas nav nopietni, ka nopērku nedejošu telefonu, un par viņu vēl atnāk rēķins. Bet tas neesot atkarīgs no manis, viņi vēl vēdīs uz remontu un tur pārbaudīs, vai tā nav mana vaina, ka telefons ir saplīsis, un viņi nolems, vai uzspiest man to pašu telefonu lietot, vai slēgt līgumu, kas visdrīzāk nebūs iespējams.
Tātad gribēju vaicāt, vai varbūt ir kāds likums, kur tomēr es kā patērētājs varu izvēlēties lauzt līgumu, vai tiešām jāpaliek muļķa lomā? Līgumu esmu izlasījusi no visām pusēm, bet tur nav, kur pieķerties, viss sastādīts tā, ka jebkurā gadījumā tele2 ir uzvarētājs. Pirmo reizi, 6 gadu laikā, esmu vīlusies tele2. : (
Komentāri (3)
Arī mums ar Tele2 iznāca kas līdzīgs. Telefons Samsung A3 uz nomaksu... Uz vietas telefons datbojās. Atbraucot mājās, ieliekam sim karti, ieslēdzam telefonu, bet tur ekrāna garumā vien nozipsnī balta svītra un ekrāns melns! Jasūt nu uz garantiju... Mehānisks bojājums, kurš radies nezināmu iemesla dēļ. Bez trieciena, bez sitiena! Un tas remonts izmaksā 83 € Skaisti! Jo garantija jau atrunāts ka tādu defektu sekas viņi nesedz. Tagad divus gadus var maksāt par beigtu preci! :( Neiesaku Tele2 kompāniju
Savas tiesības šajā situācijā vari uzzināt no šejienes http://www.ptac.gov.lv/lv/content/iesniegt-s-dz-bu
http://www.ptac.gov.lv/lv/content/sanemt-konult-ciju
Pēc manas pieredzes Samsung telefoni ir miskaste! Vismaz LV nopērkamie! Māsai bija tas pats ar Samsung, vairākas reizes nesa uz remontu, jāgaida bija mēnešiem. Toties Sony telefoni kalpo godam, pati nopirku un māsai ieteicu, esam ļoti apmierinātas! Par citu firmu telefoniem nezinu, bet Samsung nu tiešām neiegrābšos! Abas esam Tele2 klientes.