Tele2 - Slikts serviss, sava veida krāpšana
Nevienam neiesaku pērkot jaunu telefonu vai citu ierīci ņem apdrošināšanu zem 12€ kur parakstieties par pašriska maksājumu.
Ja ierīcei, kas notiks kur summa par remontu būs mazāka par pašriska maksājumu nevienam nekas neinteresēs un ierīci nelabos un apkalpošana būs nulle līmenī kamēr nesamaksāsiet norādīto pašriska summu.
Vesфlu mēnesi gaidīju, zvanīju tele2, balta apdrošinātājiem, servisa centram kurš veic remontu un katrs tik sūta viens pie otra meklēt atbildes nevis uzņēmās to lomu palīdzēt.
Ļoti ļoti slikts serviss, apkalpošana un mēģinājums rast risinājumu.
Dēļ kā attiecos no apdrošinās un tagad jāmaksā vēl vairāki Mēneši par telefonu kurš nestrādā un tos mēnešus kurus esmu bezjēdzīgi samaksājis par apdrošināšanu neatgūšu tāpat.
Paldies tele2 kad sabojājāt ilggadēja klienta vērtējumu par jums.
Laikam tiks meklēts cits operators. Diemžēl.
Komentāri (2)
Nu izklausās pavisam normāli, kāpēc lai būtu citādāk? Vai tavā galvā “pašrisks” nozīmē kaut ko citu?
Neuzskatu kad ir pareizi un ka viss ir kārtībā ja vienīgais ko prot ir pajautāt pašriska maksājumu pirms remonta un pirms esmu saņēmis informāciju vai summa tiešām pārsniedz to daļu kuru iemaksāju no savas puses...
Sazinājos ar pašu apdrošinātāju un viņi man to apstiprināja.
Rēķinu,tāmi es esmu tiesīgs jautāt pirms ko maksāju.
Tele2 man pateica vienalga cik izmaksā remonts 5€ vai 20€ vai vienalga kādā summa man ir jāsamaksā pašriska summa, nopietni,tas ir tiešām normāli?
Apdrošinātāji gan pateica ja remonta kopsumma ir mazāka par pašriska summu tad man tiek pieprasīta tā summa cik izmaksāja remonts un darbs un viss kopā...
To es saprotu un tā arī es uzskatu kad tas būtu normāli.
Savādāk es maksāju pie rēķina katru mēnesi par to kad ierīce ir apdrošināta.
Un ja es samaksāju 100€,bet izmaksas bija 60€,pieņemsim tad kur ir apdrošināšanas jēga vispār?
Tu pats reāli nosedz visu un vēl piemaksā klāt un vēl maksā ikmēneša maksājumu pie rēķina...viss kā pienākas vai ne?