Tele2 - Slikts serviss
Pie viniem nopirku un apdrosinaju jaunu telefonu - Samsung Galaxy J6.
Maksaju par viss dargako apdrosinasanu, kas sedz bojajumus, skrapejumus un zadzibu.
Sodien nokrita telefons, tika bojats displejs un arejais stikls, par laimi kameram, ramim un sensoriem viss labi.
Noformeju atlidzibu pie vinu sadarbibas partnera, kas remonte sos telefonus - "Balta.lv"
Pasrisks par so remontu izmaksa 70 EUR.
Aizvest uz kvalificetiem remontiem Latvija man izmaksatu nedaudz vairak - 95 EUR.
Mums žēl par šādu situāciju un esam nosūtījuši ziņojumu lietotājam Ji Soo, lai precizētu nepieciešamo informāciju šīs situācijas risināšanai.
Komentāri (4)
Par ko ir sudziba? Par to ka nelasiet ligumu kad pirk at telefonu? Jus nezinajat ka jums bija pasrisks? Tas ari kad pirk KASKO apdrosinatajs pateica par visiem riskiem un tur ari ir pasrisks.
ar varu tak nespieda apdrošināt un līguma noteikumus iedeva lasīt?
Šinī gadījumā viņu vajadzēja vēl tualetes podā iemest, lai ir pārliecība, ka remontēt vairs nevarēs un būs jādod jauns. Uz šī fona pašrisks 70 būtu ok un tiktu pie jauna aparāta.
Paldies tiem, kas piekrit, ka 70 eiro pasrisks 200 eiro iericei ir absurds.
Tomer, tie kas saka ka "Pats vainigs, ka nelasiji, ko paraksti." varu teikt, ka jums ir taisniba. Es tiesam pats esmu vainigs. Tomer tas nav mans pirmais instinkts meklet pasrisku, kad iedod parakstit 6 lapu garu ligumu.
Es rakstiju so sudzibu lai bridinatu citus, kas vainu taisas apdrosinat vai jau ir apdrosinajusi.
Mans draugs iegadajas A6, kuram pec liguma izlasisanas atradam to, ka vinam pasrisks ir 100 eiro uz 220 eiro ierices + jamaksa 9 eiro menesi par apdrosinasanu. Manai masinai ir tads pats pasrisks.