www.sudzibas.lv Tele2 Nekāda pretimnākšana ilggadējiem klientiem

Tele2 - Nekāda pretimnākšana ilggadējiem klientiem

Tele2 kliente esmu jau ļoti daudz gadu. Pirmo reizi vairāku gadu laikā vairākkārt lūdzu, lai pagarina rēķina apmaksas laiku, kas netika ņemts vērā. Pie tele2 man ir vairāki numuri par kuriem gadiem maksāju un ne mazas summas. Tagad dēļ daļēji apmaksāta rēķina, kas kavēts 11. Dienas, nepārsniedzot kredītlimitu, atslēgti visi izejošie pakalpojumi. Tāpat rēķins par iepriekšējo mēnesi parādās, kā daļēji apmaksāts, kaut gan sen jau ir nomaksāts. Viena audzinu 4. Bērnus, rēķinus vienmēr nomaksāju. Pretīmnākšanas no uzņēmuma tele2 pilnīgi nekādas. Pie iespējas centīšos ar visiem numuriem pāriet pie cita operatora. Ar dažādiem jau pārgāju un esmu ļoti apmierināta. Neieteiktu šo operātoru citiem.

3 st atpakaļ

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

D

Komentāri (1)

S Spuris 7 min atpakaļ

Noteikti veiciet pāreju .Labāk pie LMT dodaties. Arī jau protams nav ideāls operators , taču tādu pasaulē ideālu nemaz nav.No pieejamiem Latvijā labāks būs LMT,tikai iepriekš pārbaudiet pārklajumu mājas vietā ,jo tie mēdz atšķirties operatoriem. Runajot par Tele2 tie jau sen ir bedre tāpat kā Bite

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes