Tele2 - Neiedomājami slikts serviss
Aprīļa sākumā ar tele2 tika noslēgts līgums par abonēšanas maksas atlaidi. Mēneša laikā tā arī nav izdevies to pieslēgt. Vairākas reizes tika zvanīts operatoram, kurš solīja visu nokārtot. Pēdējo reizi apsolīja, ka dienas laikā ar mani sazināsies speciālists no tele2, kas protams nenotika. Tik nožēlojams serviss, trūkst vārdu. Noteikti izvērtēšu turpmāko sadarbību ar šo neizdarīgo kantori.
Mums žēl, ka ir radusies šāda situācija! Esam nosūtījuši ziņojumu lietotājam Renars Cirulis, lai precizētu nepieciešamo informāciju šīs situācijas risināšanai.
Komentāri (1)
Sveiki!
Iesaku baigi uz atlaidi neieciklēties. Aizgāju pie Tele2 ar 3 numuriem - piedāvāja atlaidi, kas jāatjauno ik pēc 6 mēn. Katru reizi atlaide samazinājās un nu jau esmu sasniegusi standarta tarifa cenu. Solīja, ka atlaide būs visu laiku. Jūtos baigi piekrāpta.
Kad beigsies līgums par telefonu un mājas internetu, tā iešu ar visiem numuriem atpakaļ pie lmt. Viņi piedāvā ģimenes atlaides arī tad, ja ģimenē nav bērnu.