Tele2 - Līgums

Mūsu uzņēmums noslēdza ar TELE2 līgumu par mobilo sakaru pakalpojumiem. Ņēmām tarifu Nr. 5. Redzot līgumu, jautāju apkalpojošajai personai, kāpēc līgums ir uz termiņu, jo neņemam ne mobilos, ne citu kaut ko - tikai pakalpojums. Uz to man atbildēja, ka tas ir standarta līgums, un gadījumā ja gribēsim mainīt operatoru, problēmu nebūšot. Pēc kāda laika parādījās jauns tarifs, uz kuru mums kā juridiskām personām pāriet liedza - tas esot paredzēts tikai privātpersonām. Lieki teikt, ka pēc tam, kad uzrakstījām iesniegumu par operatora maiņu, parādījās iespēja arī juridiskai personai lietot šo tarifu. Nepatīk šāda "'cakarēšana", tāpēc nolēmām tik un tā pāriet uz BITI, kaut arī TELE 2 piedāvāja mazliet izdevīgākus nosacījumus, ja paliekam. Ar TELE 2 zonu darba vietā arī bija problēma. Pēdējais uz atvadām TELE 2 atcerējās par termiņu līgumam, bet aizmirsa par solīto iespēju mainīt operatoru bez problēmām.
Visā šajā pozitīvi, ka BITE piedāvāja runāt par brīvu, kamēr sasniegsim TELE 2 noteikto soda naudu, tāpēc no TELE 2 šķīrāmies. Šķiet esam beidzot atraduši uzticamu partneri. Arī ar zonu nav problēmu.

D

Komentāri (1)

K katorga 03.07.2013

es tak saku, ka čakeētāju kantoris!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes