Tele2 - Krāpšana, slikts serviss
biju ārzemes šovasar un Tele2 nebija sakaru apmēram 2 nedēļu garumā. Nevarēju sazvanīt savus radus, nevienu.. lai gan biju pieslēgusi speciālu tarifu, kas izmaksā krietni vairāk par parasto. Tiem, kuriem Latvijā nebija tīkla kādas 2 dienas atnāca kompensācija - bezmaksas internets, 10 eiro uz telefona, samazināts rēķins. Un man pilnīgi nekas. Aizgāju uz Tele2 Imantā, Dammē. Tur sastapos ar vienkārši drausmīgu attieksmi, kas jau ir otra Tele2 problēma - servisa pakalpojumi ir briesmīgi. Gribēju parunāt par šo problēmu un tās iespējamo risinājumu ar konsultanti, bez jebkādiem strīdiem. Es saprotu, ka daudzi nāk uz Tele2 sakarā ar šo, bet tas nav attaisnojums, ka šādi jākomunicē ar klientiem. Konsultantes atbilde bija sekojoša: "jūs pabeidzāt? Es jūs vairs neturu". Tad izdomāju pāriet uz Biti, bet Tele2 mani būtiski uz turieni nelaiž, jo Bite nevar pieslēgt mani savam tīklam. Aizgāju uz Tele2, kur trāpījās tā pati "intiliģentā" sieviete. Runāju ar citu, bet viņa lien sarunā, sakot "pie cita operatora jūs nepāriesiet". Es biju vismaz 12 gadus pie Tele2, bet pēdējā laikā šis operators ir vienkārši neciešams. Attieksme pret klientiem ir briesmīga. Es biju ārzemes un bez mobiliem sakariem un bez tiem radušās ļoti daudz problēmu. Par to, ka nebija sakaru 2 nedēļas pilnīgi nekādas kompensācijas, bet tiem, kuriem sakaru nebija pāris dienas šeit, Latvijā nez kāpēc atnāca izziņas un dažādi bonusi. T/C Dammes Tele 2 darbinieki pārliecināja vēl vairāk par to, ka no Tele2 ir jāpāriet. Nekad nevar zināt, kas var notikt ārzemēs, un ne vienmēr cilvēki atrodas tādā vietā, kur var aizdot kādam telefonu piezvanīt.
Mums žēl par šādu situāciju un esam nosūtījuši ziņojumu lietotājam Kiki27, lai precizētu nepieciešamo informāciju šīs situācijas risināšanai.
Komentāri (2)
"pie cita operatora jūs nepāriesiet"
Tak gan jau sagrābies Tele 2 viedierīces, nomaksā un ej pie tā cita operatora- lūdzu. Manuprāt, Tele 2 serviss ir diezgan augstā līmenī.
T/C Dammes Tele 2 nav sūdzību izskatīšanas kantoris, pa lielam tas ir veikals, uz turieni nav jāiet "bez jebkādiem strīdiem" pierādīt savu taisnību. Ir telefons, uz kuru pazvanot, Jūs izstāstat problēmu un atsaucīgi specialisti to izvērtē un atteicīgi pieņem mērus. Ja neprotat komunicēt mutiski, rakstiet Tele2 e-pastu, saņemsiet juridiski korektu atbildi.
Lasot Jūsu rakstus man jau negribas Jums palīdzēt tāpat kā Dammes operatoram...:D
Pie tam, lai risinātu šādas problēmas par kompensācijām vai sakariem ārzemēs ir domāts zvanu centrs. + ja dodaties uz ārzemēm un paļaujaties tikai uz mobilo telefonu, tas gan ir muļķīgi