Tele2 apkalpošanas centrs Dobelē - nedarbojas sim karte
Tele2 klientu apkalpošanas centra darbiniecei Anastasijai būtu jāstrādā kādā citā sfērā nevis tajā,kurā ir absolūti nekompetenta,ja nevar pat atrast darbam nepieciešamās lietas, kā sim kartes, un pie katra klienta jautājuma ir jāzvana kolēģim, kurš pastāsta,kā rīkoties. Noslēdzot līgumu ar Tele2, klients jau ceturto dienu ir bez sakariem, bet šodien klientu apkalpošanas centrs tika apmeklēts 4 reizes,katru reizi aizejot ar solījumu, mēģiniet pēc stundas...
Komentāri (3)
Sen jau no Tele 2 aizgāju prom jo slikta kompānija.
Arī ņēmu sim karti Tele2 apkalpošanas centrā Dobelē. Sieviete šķita tīri normāla un adekvāta. Pieļauju, ka vrb visu Viņa nezina, jo cik noprotu, jauns darbinieks, bet lai jau nu cilvēks mācās...pieredze rodas darot.
Pārgāju no cita operatora uz Tele2. Arī nepieslēdza sakarus solītajā laikā(naktī), bet pazvanīju uz diennakts tālruni no rīta ap plkst.9 apsolīja, ka drīz būs. Un pēc kādām 40min bija.
Tele2 ir stipri lielas problēmas ar pāreju no vienas sim kartes uz otru(vairākkārt ar to saskāros) un tur jau nav vainīga darbiniece.
Tomēr uzskatu, ka darbiniece neizrādīja interesi jautājuma atrisināšanā, jaunā sim karte nedarbojas vēl šodien, bet mēs pārgājām pie cita operatora, kurš darba laikā arī atradās uz vietas un bija gatavs palīdzēt...