Tele 2 - Возвращение денег
4 месяца назад купил мобильный телефон в Теле 2 - Samsung j600.Слайдер, сенсорные клавиши, карта памяти.Месяц назад сначала слегка начал подглючивать, то выключается, то в меню выходит и так далее.Недели 3 назад начал выдавать ошибку Сим-карты, и так постоянно.То выключается то ошибка Сим карты - пользоваться невозможно.Отнес в ремонт по гарантии.Сделали профилактику - день стабильно отработал и все, опять за старое - те же проблемы.=)Возможно ли вернуть полную стоимость мобильного телефона?Или такого не предусмотрено?
Komentāri (6)
Var. Saucaas tas "Prasiijuma pieteikums". Dodies uz turieni, kur iegaadaajies taalruni. Prasi pietikuma veidlapu. Tur aizpildi visu info par sevi, par taalruni un to, kaapeec veelies atguut naudu. liidzi njem pilnu komplektaaciju telefonam un pirkuma cheku (vai kaadu citu pirkumu apliecinoshu dokumentu). dokumentus nokopees un pievienos pieteikumam. Taalruni aizsuutiis uz remontu - paarbaudiit vai atbilst garantijas noteikumiem. Ja atbilst, tad vinjiem taa nauda buutu jaatgriezh.
Vinji pardod nekvalitatiivu produkciju
nopirku telefonu matorolaL6 un pec menesa negaaja.
Aiznesu uz remontu un man pateica ka udens ticis ieksa bet Dieva goda vaards uudenii vinjsh netika likt un nekur meerceets.
Taa man pus gadu vinjs nostaaveeja liidz beidzot es vinju pati atjaucu valjaa un iztiiriiju sheemu un telefons veel shodien iet:)
Tele2 tirgo nekvalitativus telefonus un tur nav nekads brinums, ka tadas lietas notiek. Ar pieslegumu un arzz Tel2 nedrikst nemt telefonus!
redz kā ir ar to telefona mērcēšanu vai nemērcēšanu. Nez kapēc visi uzskata, ka mitrums ir tikai tad, kad telefons tiek iemests vannā, glāzē, zupasšķīvī vai kādā citā traukā ar šķīdrumu. Tad nu paskaitiet, cik reizes Jūs izmantojat telefonu uz ielas sliktos laika apstākļos. Ir pat nācies sarunāties ar cilvēku, kurš sarunas laikā atrodas dušā - kur gan tas kondensāts paliek ko?. Telefonam ir simts un viens caurums, pa kuru tam mitrumam tikt iekšā. Tad uzdodied sev jautājumu - kāpēc neizmantojam televizorus un datorus ārā lietus laikā. Atbilde - jo tad iekārta samirks un var sabojāties. Tieši tā arī ir ar telefoniem. Par to neviens neaizdomājas. Teiksiet - tad ir jāražo ūdensizturīgi telefoni. Bet vai visi, kas tos telefonus pērk par latu vai pieciem latiem akcijā, gribēs maksāt papildus naudu par telefonu tikai tāpēc ka tam būs labāks korpuss? Protams mums visiem ir svarīgi zvani uz kuriem ir jāatbild - runājam ārā lietus laikā. Un nenēsāsim taču mēs telefonus plastmasas maisiņos. Tad nu ir jārēķinās ar risku un jāuzņemas atbildēba arī pašam lietotājam.
Protams, nevar visu mālēt baltu vai melnu. Ir gadījumi, kad meistars sabojā telefonu savas neuzmanības dēļ un tad meklē variantus, lai pašam nebūtu jāsedz remonta izdevumi. Klients var pierasīt ekspertīzi, ko veic trešā puse. Rodas jautājums par izmaksām. Klientam ir tiesības pieprasīt, lai ekspertīzes izmaksas sedz pārdevējs. Attiecīgi, ja klientam izrādās taisnība, tad garantijas/maiņas/naudas atgriešanas procedūra. Ja taisnība pārdevējam, tad klients apmaksā ekspertīzes izdevumus pārdevējam.
nu nodevu telefonu velreiz, pa6aij nebija aiznest laika nacas iet citam cilvekam! tagad vin6 stav jau 2 nedeljas atkal pie vinjiem remonta! un ta nav pirma reize kad 6adi gadas! pirmstam ari nodevu vinjiem remonta motorolL6 un vinji adeva man vinju pec mene6a varbut pat ilgak, telefons saplisa pec nedeljas atkal, ko lai saka, manuprat vinji vienkar6i nelabo telefonus, bet gan iztira iek6as un tad adot, jeb vienkar6i palabo ta virseji lai telefons pastrada kadu laicinju un cer ka cilvekiem apniks staigat uz to remontu! itka jau tele 2 nav vainigs cik telefons ir kvalatativs cik nav jo firmas ir dazadas, bet remontu darbnicu vinji jau gan vareja nomainit, sev jau vinji slavu necelj ar to, ka tik dranķigi labo telefonus!
Necra, remonta darbnicu mainit var klients, bet garantijas remontu veic noteikts uznemums un punkts.