Tele 2 - Sliksts serviss, nožēlojams
Labdien!
es esmu klients no 22.07.2016 jauns klients kā redzat. Pagāja mēnesis un nav man rēķina, nu neko gaidu vēl, tad 01.09.2016 zvanīju 1600 prasīju kur un kad man būs rēķins, teica ka būs pēc 07.09.2016, bet neko nepateica par neapmaksāto rēķinu, par kuru es nemaz nezināju, jo vēl nemaz nebiju pieregistrējies mans tele2. nu tad tagad paiet garām tas 07.09.2016 nu nav man tā rēķina, nu tad ieeju mans tele2 un redzu vienu, samaksāju un skatos ka viens rēķins man stav kavēts par jūliju. tagad man ir jautājums jums, man nenāk rēķini ar sms, man nenāk rēķini uz @gmail, kā tad es varu viņus dabūt? un tagad es skaitos parādnieks, jo nesmu samaksajis par jūliju, ne manas vainas dēļ. sanāk ka man jābūt datoram OBLIGĀTI ja gribu būt tele2 klients.
Komentāri (9)
Manstele2, sadaļā, Mani dati, pārbaudi, vai ir pareizi norādīts e-pasts un tur arī ir iespēja pasūtīt, lai rēķini tiktu izsūtīti pa pastu(maksas pakalpojums), gmail.com pārbaudi cilni Atjauninājumi. Un nav ko tēlot beigtu zivi - man neatnāca rēķins, es nezināju, ka man jāmaksā. Tas ka rēķinus nevari saņemt, nav Tele2 vaina, bet Tava.
beigta zivs tu! varbūt tev ir laiks sevi apmierinat uz manaim pamainot rokas kad piekusti. palasi tekstu es zvaniju 1600 prasiju par rekinu utt mani dati ir pareizi tur, kur ir problēma operatoram atsutit sms vai epasta rekinu? ja tev nav ko teikt nesmirdi maizais cilvek ludzu.
Bērniņ, kad būsi attīstījies līdz tam, lai varētu, nomaksāt kaut vai telefona rēķinu, varēsi dot man padomus, bet pagaidām, zīdaini, mācies un klausi, ko tev cilvēki saka.
Bet kāda problēma ir reģistrēties TELE2 un visu informāciju redzēt elekroniskā veidā? Ja nav dators, tad arī no telefona var reģistrēties mans.tele2.lv un visu savlaicīgi zināt un redzēt. Dzīvojam atbildīgi un netērējam papīru bez vajadzības! :)
kapec man butu jaiet pie/ pec rekina, kapec rekins nenak pie manis ka pie normaliem operatoriem? varbut tev nak tikai viens rekins, man ir ari vel par ko domat iznemot tele2 un ja neredzu rekinu epasta vai sms varu aizmirs. nokeri domu?
Nu, OK. Kā saka, "katram savi tarakāni". Caur to pašu mans.tele2.lv vari piereģistrēties, un sadaļā "mani dati", Rēķina saņemšanas veidu uzstādīt: e-pastā. Un viss.
Nu, bet ja gribas pameklēt kašķi, tad gan šeit var pasūdzēties. :) Zinu vienu - mūsu dienās cilvēkam ir tik daudz iespējas kārtot savas lietas bez papildus papīriem un birokrātijas, kas, savukārt, ļoti aiztaupa laiku! Personīgi es zvanu uz atbalsta numuru tikai tad, ja neesmu pietiekami gudrs, lai kādā pakalpojumu sniedzēja sistēmā pats atrastu sev nepieciešamo, jo jebkura zvanīšana aizņem pārāk daudz laika.
Bet labi - veiksmi cīņā par savu patiesību! ;)
paldies! p.s. tur jau tā lieta ka man jau ir epasts ieķeksēts
Smags gadījums! Mans Tele2 tāpēc ir veidots, lai tajā, bez staigāšanas uz klientu apkalpošanas centriem, klienti varētu mainīt pakalpojumus, tarifus un arī rēķina saņemšanas veidu. Ieķeksē: "Pa pastu" un rēķini nāks uz līgumā norādīto adresi, gribi uz citu adresi - ieraksti citu.
Tapec vajag lasit ligumu ko TU PATS AR SAVAM ROCINJAM paraksti, kur ari ir punkti par rekina sanemsanas veidu, ja tur neesi neko atzimejis, tad ari nakas skatities manstele2. Ka ari ja bija nenomaksats rekins, TAD VARI NESTASTIT KA TEV NEATNACA BRIDINAJUMA SMS par nesamaksatu rekinu (kas tiek izsutita 2-5 dienu laika pec 19.datuma ka nu kura menesi) UN KAS TIEK IZSUTITA NEATKARIGA NO REKINA SANEMSANAS VEIDA