Tehnoland.lv - Slikts serviss, ļoti slikts
Neesmu nekad sūdzības rakstījusi, taču šis mani nokaitināja... ļoti... un apbēdināja...
Starp daudziem interneta veikaliem nolēmu pirmo reizi pamēģināt tieši Tehnoland, jo citi likās mazāk pazīstami un mazums kas... šis tomēr atpazīstams zīmols un sen jau LV... bet kļūdījos ar izvēli...
1.10.2018 Nolēmu pasūtīt no šī veikala interneta vietnē mobilo telefonu ar piegādi uz Balvu Omnivas pakomātu (šo pakalpojumu - opciju piedāvā tehnoland). Tā nu es veicu pasūtījumu, veicu pārskaitījumu (jo online apmaksas nav) un pēc brīža arī piezvanīju, lai pārliecinātos, ka viss kārtībā. Tur atbildēja vīrietis, kas sākumā ilgi nevarēja atrast manu pasūtījumu, tomēr beigās apstiprināja, ka jā esot saņēmuši maksājumu, pārjautāju vai nebūs problēmu ar piegādes datumu, jo uzsvēru, ka tas ir ļoti svarīgi, jo sūtīju uz mammas dzimšanas dienu - jubileju. Arī uz to bija apstiprinoša atbilde, tikai cik nu atkarīgs no Omniva (piebildīšu, ka tieši izmantojot Omniva pakomātus NEKAD un nekādu problēmu nav bijis).
Pienāk 4.10.2018 Balvu pilsētā pēc pasūtījuma uz pakomātu bija jādodas brālim, kurš pēcpusdienā sāka interesēties, ka vai nav SMS atnākusi (Omniva tādu atsūta). SMS nebija... zvanīju uz veikalu... tur man neko nevar atbildēt (šoreiz jau sieviete) uzreiz, saka ka pārzvanīs, paiet apmēram 30-40min. zvana nav, zvanu otro reizi pati. Jā, atkal paceļ tā pati sieviete (laikam citi operatori nestrādāja), kas man tā arī pasaka, izrādoties, ka viņiem neesot noliktavā telefona un ka nekas nav izsūtīts... ŠOKS! kā tā, kāpēc viņi savlaicīgi neko nezināja...FUI...
Uz jautājumu ko tagad darīt, nevar atbildēt, saku, tad lai skaita atpakaļ UZREIZ naudu, lai varu citur nopirkt telefonu paspēt... ko nevar...
Kad vairākkārtīgi cenšos pēc tam sazvanīt, telefonu man neceļ un ignorē...
Gala rezultātā, man tad uzraksta uz e-pastu, ka naudu atskaitīs nakamās nedēļas laikā... Kad nedaudz parakstīju pretī, solīja divu dienu laikā... bet parakstot vēl... atskaitīja tajā pašā dienā (jā, tā ja kas jau bija pirmdiena 8.10.2018)..
..laikam stresā vai kā, darbinieks nokļūdījās un atskaitīja naudu 2x... domāju ka kļūda, varbūt kompensācija... nu neko gaidīju... ātri gan noreaģēja un piezvanīja, ka jāatgriež... (ko arī izdarīju)... to gan ātri viņi nokārtoja bet uz klientiem uzdirst... FUI FUI FUI...
P.S. protams es tik un tā iegādāju telefonu citur, un šī bija pirmā reize un PĒDĒJĀ, kas sūtīju šajā veikalā... lieki piebilst, ka vilšanās pamatīga un noteikti nākamreiz pasūtīšu daudz savlaicīgāk un klātienē... jo nevar paļauties
vienkārši pati strādāju ar klientiem un vienmēr dažādās situācijās var atrast risinājumu, ja vien grib
P.P.S. ja kas viņiem sarunas tiek ieraksītas un e-pasti man arī ir, nedomāju, ka tos vajag publiskot... bet pie nepieciešamības varu izmantot...
vēlējos padalīties ar bēdīgu pieredzi
Komentāri (2)
Ja vajag svētkos dāvanu, tad jāpērk laicīgi, nevis pēdējā brīdī jāpasūta internetā. Tad sanāk, ja Omnivas busiņš pa ceļam būtu avarējis, Jūs arī savu telefonu nebūtu dabūjis. Kas tad būtu vainīgs, Latvijas ceļi?
Maaciibu es jau sapratu... bet doma jau bija... ne jau ka vainiigo mekleet..bet darbinieku attieksme un vienaldziiba... un nekaadas pretimnakshanas... un ja es nebuutu piezvaniijusi? Kas zin kad vinji attaptos...