Tehnoland - telefons brāķis
Telefona garantijas laikā - telefons uzrāda vairākkārt traucējumus, skaņas kvalitāte, displeja uzkāršanās utt. Tehnoland SIA "Elektronika-D" nosūta telefonu it kā uz sadarbības partnera firmu, kas veic garantijas apkopi. Taču klients nav mierā ar telefona kvalitāti, tāpēc pieprasa jau pašā sākumā telefona apmaiņu pret līdzvērtīgu preci, vai atgriezt naudu pilnā tās vērtībā. Veikals noraida pircēja prasību. Rodas jautājums, kas ir izdomājis patērtēju likumu, ja tas izdevīgs iznāk pārkāpējām, proti:1. Telefona vērtība konkrētajā gadījumā ir aptuveni 75 EUR, lai veiktu ekspertīzi, papildus jātērē 90EUR. Tātad sanāk, ka ekspertīze ir dārgāka par telefona vērtību. Turklāt ekspertīze nedod garantiju, ka tā būs labvēlīga patērētājam. Iznāk, ka likums šajā gadījumā darbojas par labu pārkāpējam, pārdevējam, jo vai cilvēks vēlēsies riskēt ar šādu summu? Protams, ka nē. Ja vienīgi Jums nauda birst no gaisa!Secinājums: Tas paliek Jūsu ziņā, izlasot šo, vai garantija Jums ir nozīmīga, vai nav!
Komentāri (4)
Gluži pretēji, likums ir sarakstīts tik debili, ka pie mums atnāk un cilvēki pārņem " patērētāju sabiedrības" paradumus! Ir tak tik ērti paņemt preci, lietot - tikko kas saplīsa - maini nost vai naudu atpakaļ.
Esi normāls cilvēks- aizej uz darbņicu un pa garantiju salabo, ja kas saplīsis!
Vai tiešām klientam garantijas laikā ir jāatbild par telefona tehnisko stāvokli, kā arī to, ka programma uzkaras? Es domāju par to ir atbildīgs ražotājs.
Protams, ka prece ir jāmaina. Bet nu te jau tas āķis. Ekspertīze maksā vai nu dārgāk, vai telefona summā, tad parasti uz to spēlē, ka cilvēks jau neies sviest naudu ārā, ja telefona vērtība mazāka vai līzvērtīga ekspertīzes summai. Interesanti kā tad izpaužas tā patērētaju tiesības likumdošana, ja cilvēkam ekspertīze ir tik dārga uz to arī spēlē pārdevējs!!!
nez cik vel firmas si kompanija nomainis )))