Talsu autoosta - Nepieklājīga autoostas darbiniece
Šorīt gaidīju pieturā autobusu Pastende -Talsi, kurš atiet no rīta 8:35, autobuss tā arī neatnāca, kaut gan speciāli iepriekšējā vakarā biju paskatījusies 1188.lv mājas lapā vai autobuss kursē. Tāds info, ka nekursē, tur nebija. Tieši tāpēc, ka tāda pati situācija notika arī Ziemassvētku rītā un nokavēju darbu, nolēmu piezvanīt uz autoostu un noskaidrot, kas par lietu. Piezvanīju, protams, sieviete, kura atbildēja bija ļoti nelaipna. Visu laiku mani pārtrauca sarunas laikā, kas arī bija ļoti nepieklājīgi. Kad jautāju vai autobuss šorīt kursē vai nekursē, atbildēja, ka svētku dienās kursē tāpat kā svētdienās, tā tad reiss 8:35 nemaz nekursēja. Viņa man jautāja no kuras pieturas grasījos braukt, kad pateicu, viņa noteica, ka tad jau es laikam dzīvojot tur pavisam nesen, tāpēc es to nezināju, kaut gan dzīvoju tur jau no bērna kājas un vispār kāda starpība cik ilgi tur dzīvoju. Izteicu savu neapmierinātību par to, ka mājas lapā nav nekas norādīts, viņa man pretī saka, ka citi cilvēki arī svētkos grib atpūsties, es atbildēju, ka to visu saprotu, bet informācijai mājas lapā ir jābūt un viss. Piebilstot, ka ja tādas situācijas atkārtosies, būšu spiesta sūdzēties, uz ko saņēmu atbildi, ka tagad jau es to zvanot un to darot, kas sekoja ar klausules nolikšanu, kamēr biju pusvārdā. Klaja ņirgāšanās! Var jau būt nepieklājīgs, bet nomest klausuli, kad runā ar klientu, tas ir par traku. Noteikti pasūdzēšos par šo sievieti citās iestādēs.
Pievienot komentāru