Sweetewents, Mainso Marketing, Maira Ādmine - Slikts Serviss un attieksme
Ļoti liela vilšanās jaunā gada pasākumā Kristāla Balle 2018 viesnīcas Radisson telpās. Pasākuma organizatore Maira Ādmine bija solījusi pasākumā aprakstā jautru pasākumu ar šovu un dejām līdz rītam. Nepārdomāts galdu izvietojums, piedzēries fotogrāfs, nepārdomāta programma un par mūziku vispār nav komentāru. Neskatoties uz vairākiem lūgumiem nomainīt mūzikas stilu, tā saucamais dīdžejs turpanīja atskaņot pagājušā gadsimta hītus, kas līdzinās lētai lauku diskotēkai. Kad beidzot izdevās pierunāt kaut nedaudz pieskaņoties publikai un viesi sāka iesilt uz deju zāles, plkst. 03:00 tika teikts uz redzēšanos un ieslēgta gaisma zālē, kas atgādināja skolas diskotēkas. Tā saucamās dejas līdz rītam un pasākuma ilgums vismaz līdz 05 rītā uz šīs nots tika noslēgts. Neskaitāmās viesu sūdzības tika ignorētas, organizatore nebija uz vietas un uz telefona zvaniem neatbildēja. Pēc 40 minūšu ilgiem protestiem dīdžejs piekrita turpināt, jo viesi viņam deva naudu, lai vismaz vēl nedaudz varētu padejot. Šis viss skan, kā neprofesionāls, lēts pasākums, toties viena galdiņa maksa pārsniedza 1000 EUR, lielākā daļa viesu bija ļoti vīlušies. Izvairieties no sweetevents.lv un Mairas Ādmines rīkotajiem pasākumiem.
Komentāri (6)
Labdien!
Esam uzticīgi kompānijas Sweet Events pasākumiem nu jau vairāk nekā 5 gadus.
Ejam uz Jaungada ballēm kopš 2013.gada. Viss ir organizēts lieliski, programma jautra.
Mūzika tādu kādu pasūtam un vēlamies dzirdēt!
Esam piedalījušiem konkursos un saņēmuši lieliskas balvas!
Cenas uz pasākumiem ir ļoti demokrātiskas un vienmēr tiek piedāvātas atlaides, kas, protams, ir ļoooti patīkami
Paldies kompānijai Sweet Events un Maira Ādmine par sadarbību!
Anete & Co
mēs esam tie, kas apmeklē Sweet events pasākumus, kurus rīko Maira Ādmine, un katru gadu Radisson Daugava
pasākumi te notiek jau 9 gadus! viss vienmēr ir bijis forši, jautri un mēs esam palikuši ļoti apmierināti.
1000 euro par galdiņu pie kura sēž 11 cilvēki, ir loti adekvāta un pat zema! Neaizmirstiet, ka tā ir Jaungada nakts!
Fotogrāfs Mario ir vienkārši super! pateikt par cilvēku ka viņš ir bijis piedzēries, var tikai zemiski un neadekvāti cilvēki.
Cien. Alina1987
Izlasīju jūsu sūdzību un nenoturējos. Rakstu jums!
Mūsu ģimene uz Jaungada ballēm Radisson nāk jau 5 gadus pēc kārtas. Katru gadu zāle ir pilna. Un tas ir rādītājs! Arī šogad biļetes bija pārdotas jau decembra sākumā. Kompānijas meitenes ir laipnas, mīļas. Vienmēr (!) iedod atlaides biļetēm. 1000 EUR uz 11 cilvēkiem, vai tad tā ir augsta cena Jaungada pasākumam?
Mēs bijām tur. Skaisti dekorēti galdi, lieliska show programma. Milzu pluss, ka varēja ienest savu alkoholu. Ļoti gards ēdiens!
Fotogrāfs bija SUPER! Viņš vispār nebija dzēris, un strādāja līdz 00:00. Turklāt fotogrāfs arī Jums bezmaksas dāvināja fotogrāfijas no vakara! Viņam būtu jāpasaka PALDIES!
Varbūt tas bija kāds jūsu draugs vai cits viesis, kas iereibis staigāja apkārt ar IPhone jau pēc pusnakts ;-)
Kad pirkāt biļetes uz pasākumu, Jūs paši izvēlējāties, kur sēdēt. Kāpēc 2.janvārī izsakāt pretenzijas?
Jā, bija maza ķibele bija ar pasākuma noslēgumu, taču viss tika atrisināts ātri 15 min laikā. Vai tiešām tas ir tas par ko SŪDZĒTIES publiski?
Katram ir sava gaume, un par gaumi nestrīdas. Bet apmelot cilvēkus, lūk, tas ir neglīti! Lūk, par to būtu jāsūdzas!
Labdien!
Ejam uz Jaungada ballēm kopš 2015.gada. Viss ir organizēts lieliski, programma super jautra.
Mūzika tādu kādu pasūtam un vēlamies dzirdēt!
Esam piedalījušiem konkursos un saņēmuši lieliskas balvas!
Cenas uz pasākumiem ir ļoti demokrātiskas un vienmēr tiek piedāvātas atlaides, kas, protams, ir ļoooti patīkami
Paldies kompānijai Sweet Events un Maira Ādmine par darbu!
Ielūgumus uz Jaunā gada pasākumu joprojām neesmu saņēmusi, lai gan sen jau tika veikta apmaksa. Maira Ādmine e pastus ignorē.
Ļoti nepatīkama pieredze.
Laimīgu Jauno gadu!
Vēlamies informēt, ka visi tie Jaunā gada balles viesi, kas bija veikuši apmaksu, Ieejas biļetes uz Jaungada balli ir saņēmuši LAIKUS!
Cien. Carlstons k-dze, ja nebijāt saņēmusi Ieejas biļetes jau nākamajā dienā pēc apmaksas (ja tāda vispār bija veikta! Jo mūsu viesu sarakstos nebija tāda klienta kā Carlstons), eksistē arī citi saziņas veidi, kā, piemēram, mobilais telefons! Vai bijāt zvanījusi vai tikai rakstījāt e-pastu? ;-)
Un mums ir pretjautājums: ja vēlaties par kaut sūdzēties, kāpēc nenorādiet savu īsto vārdu? )))
Sweet Events komanda