Swedbank, Alfas filiāle - Slikts serviss
Jau pusotru stundu gaidu rindā uz konsultāciju. Izskatās, ka būs jāgaida vēl tik pat! No 6 dabiniekiem strādā pamatā 3. Vai tiešām prognozējama liela klientu pieplūdes laikā nav iespējams nodrošināt ar maksimālu darbinieku skaitu? Var taču pat būt viens rezervē, kurš strādā to darbinieku vietā, kas iet paēst, uz wc u.tml. Un visticamāk, ka mums būs vajadzīgas tikai 5 minūtes!
Komentāri (8)
Kaut vai 10 darbiniekus uzlieciet - vairāk pļurkstēt un kavēt rindu klienti nepārstās...
Uzreiz skaidrs-SWEDBANKAS DARBINIEKS raksta komentu,sežot inetā,nevis apkalpojot klientus.
Swedbank ir ļoti zema līmeņa serviss,un prioritāte-tikt vaļa no klientiem,maksimāli sūtot visus un visu virtuālajā bankā...
Diemžēl jākonstatē,ka šis bankas serviss ir ārvien sliktāks ar katru dienu,jo darbinieki neko nedara.Pašam ir smuks pieradījums,ka Swedabdarbiniece sež ar nolietnu seju un meklē sev drēbes SS.COM,neapkalpo klientus,un viņai nospļauties
Tad jau es esmu darbinieks visur, ja strādāju tur, par ko komentēju. :D
Nevajag aizturēt rindu pašiem klientiem un viss un visur būs ok.
Parastajiem bankas darbiniekiem ir pilnīgi vienalga ko jūs te rakstiet. Viņiem ir citas nodarbes, ne kā atspēkot slimiķu komentārus.
nu, šobrīd notiek pastiprināta kodu kalkulatoru izsniegšana. pāries. (nu, rindas nepazudīs, bet būs atkal normālākas)
Kur tos trukstosos darbiniekus lai izrauj ja vinu fiziski nav,no ielas randoma kadu panemt? Varetu padomat,ka 3 strada un 3 sez kkur ieslegti un nelaiz stradat vinus!
Ja Swedbank darbinieki nodarbotos tikai ar klientu vajadzību, nevis ar dažādu pakalpojumu uzbāzīgu piedāvāšanu - rindas kustētos daudz ātrāk. Taču ja saņemot atjaunoto karti, Tev "starp citu" piedāvā apdrošināšanas, izrēķina kredītlimitus, piedāvā pensiju līmeņus, tad 5 minūšu vietā viens klients nosēž 30 minūtes.
Bankai ir ambiciozi biznesa mērķi, bet darbiniekiem plāni. Tāpēc tieši tā arī ir, kā tu apraksti. Pēc tam ir CMR programmā tas viss vēl jāreģistrē.