Suši Jumprava - Neatbildigs un rupjš personals
Vakar, 17.10.24, pāsutijam sushi setu “Pastaiga” - Daugavpils, Kandavas ielā 19, Jumpravā.
Zvanot uz doto numuru (22442249), pajautāju sievieti, vai šajā setā ir vista, mīdijas, bekons un zivs?
Man atbildēja, ka jā, protams viss ir. Atbildēja, ka vajadzēs uzgaidīt 40-45 minūtes, un varēs atbraukt pakaļ savam sūtījumam.
Kad es atbraucu, ienācu iekšā, apstājos pie bāra, neviena darbinieka nebija telpā. Uzgaidīju pāris minūtes, neviens neatnāca, uzzvanīju zvaniņā, kurš ir piekarināts tur blakus, bet vienalga neviens neatnāca. Tad es saku zvanīt uz telefonu, lai pajautātu kur tad tomēr ir kaut viena darbinieks. Bet telefons saka zvanīt te pat bārā.
Tad es sapratu, ka vajag stāvēt un gaidīt, kad kaut viena dūša pienāks, lai mani apkalpo. Kamēr gaidīju, ienāca vēl viens vīrietis, un pēc pāris minūtēm izgāja visticamāk sieviete - pavārs. Jo apģērbs bija - balts.
Viņa atnesa mūsu setu, viss super, izskatās ļoti skaisti un apetīti, apmaksāju un aizbraucu uz mājām.
Kad sākam ēst, ieraudzīju, ka visur ir zivs, un tikkai divos rolos ir garnele un krabju nūjiņa.
Bija lemts uzzvanīt viņiem un pajautāt, kam vajadzētu būt iekšā katrā “rolā”. Pateica ka zivs, garnele un krabju nūjiņa..
tad es saku jautāt, kā tā sanāca? Kad es zvanīju, es jautāju par mīdijām, vistu utt..? Man atbildēja, ka pavārs pats izvēlas, ko viņš šodien pievienos.. zivi, vai vistu utt..
Sieviete kura atbildēja pa telefonu, sāka kliegt man virsū, jautājot, ko es gribu no viņas..
kad es atbildēju, un atkārtoju, ka pa telefonu bija teikts, ka šajā setā būs vēl citas piedevas.. ne tikkai zivis, ko man tagad darīt ar šo pasūtījumu? Bija atbildēts, neko nevaru izdarīt, kā pavārs izvēlējās, tā bija uzstaisīts..
ar jautājumu, ko tagad darīt cilvēkam, kurš neēd zivis, un gaidīja vistu? Atbildēja kliedzot klausilī- neēst.
Un vēl, bija reize, kad pasūtījām divus sushi rolus, bez zivs.. atdeva arī ar zivi..
paprasījam pārtaisīt, pārtaisīja, bet atkal atdeva nepareizu sūtījumu.
Un arī 19.10.24 - sajauca sūtījumu! Arī klausulē kliedza.. gribēja pierādīt, ka esam pasūtijusi tiešo šo setu..
kaut gan pirms pasūtīšanas - arī bija uzdoti jautājumi.
Ko gribās pateikt beigās. Sushi ļoti garšīgi un skaisti. Bet strādnieki šausmīgi. Attieksme pretīga. Vienmēr sajauc pasūtījumus, un kad ir viņu vaina sūtījumā, sāk pierādīt kliedzot, ka viņiem ir taisnība.. nu vai tad es pasūtītu to ko es neēdu? Protams ka nē.
P.s. Esam sūtījuši “pastaiga” vairākas reizes. Katru reizi iekšā bija dažādas piedevas.. tāpēc 18.10 zvanot, bija jautājums par vistu utt.
Pievienot komentāru