Sun Lounge - Izkrāpa naudu
Lūk tāds gadījums!Māsa labu gribēdama, uzdāvināja man dzimšanas dienā dāvanu karti uz šo salonu 30 Ls vērtībā, jo bija informēta, ka man jādodas uz draugu kāzām. Nedēļu iepriekš piezvanīju un pierakstījos uz sestdienas rītu, jo kāzas bij sestdien 15.00 (jāpiemetina, ka viņa ilgi sasucās ar citām un mēģināja noskaidrot kas VAR man uztaisīt frizūru). Tad nu sestdien devos pucēties. Iegāju salonā- man pateica ka frizierīte jau gaida, devos pie spoguļa un iesēdos ierādītajā krēslā. Frizierīte piedāvāja man tēju- es protams piekritu un man viņa tika atnesta (diemžēl visu neizdzēru, jo bija grūti līdz krūzitei tikt kamēr taisīja frizūru). Pēc frizūras mani tālāk novirzīja pie meitenes, kas taisa meikapu. Arī tur man bija neliels pārsteigums, jo glaunā salonā it kā varēja pajautāt vai man nav kādas alerģijas no kosmētikas, bet tas tā. Jautrākais sākās kad aizgāju pie kasēm. Pēc kasieres vārdiem friziere man izmaksāja 25 Ls, bet meikaps 20Ls, kopā 45 Ls, UN PATS JAUTRĀKAIS PAR TĒJU MAN ESOT JĀMAKSĀ BLAKUS KASĒ 1 Ls. Tā biju nošokējusies par maksas pakalpojumu tēju- par kuru protams nebiju informēta, ka nemaz nemanīju ka 45 Ls, jau pārauguši 50 Ls. Izsita man čeku par 20 Ls un par dāvanu karti čeku nedabūju- tāpēc tālāk kaut ko pierādīt nevaru. Ar smagu sirdi samaksāju arī par "zelta tēju no paciņām" un devos mājās. Lieki piebilst ka garstāvoklis nebija no labākajiem. Un sekas diemžēl sajutu arī nākamajā dienā, kad dēļ tonālā krēma uz sejas sametās sarkanas pumpas un parādījās sen aizmirstā sausā ēde. Tāpēc lūdzu esiet uzmanīgi ar šo salonu.
Komentāri (36)
prestizha salona par teju naudu neprasa!
Hm... nevienā salonā man nav vēl prasīta maksa par tēju, kafiju :D
Kruts salons.
Man ir atlaižu kupons uz šo salonu, biju domājusi iemēģināt, bet jāsāk šaubīties. Ne jau lata dēļ, bet tādā stila dēļ.
Nu par tēju naudu gan nevajadzētu prasīt tas ir visai nepieklājīgi...pati kādreiz gāju uz Pastellu un arī man vienmēr piedāvāja tēju vai kafiju...nekad neņēmu jo neērti dzert, kad tev pa galvu šiverējas...bet nekad viņi nepiebilda, ka tas ir par papildus maksu :D Esmu shokā!!!
Nu par to tēju un kafiju tā jocīgi ka jāmaksā. Tapēc jau tipa skaitās salons nevis frizētava. Un ja vēl cenas tādas augstas, tad man jau liekas ka tai tējai vai kafijai bija jābūt iekļautai cenā.
Es eju vecrīgā uz vienu salonu visu darīt un man vienmēr piedāvā tēju, kafiju un nevienu pašu reizīti man neviens nav licis par to maksāt. Es pat pirmajā reizē vēl čekā paskatījos vai nav iesista!!! Tā ka man jau liekas ka šis kaktu kantorītis grib saukties par baigo salonu, bet paši nevar pavilkt līdz salonam!!!
Vēlos pateikt, ka neviens pieklājīgs un prestižs salons NEKAD pat nepiemin tādu lietu, ka par vienkāršu ētisku pieklājību kā tēju vai kafiju ir jāmaksā... Pilnīgais kauns tāda līmeņa salonam!
Otrā lieta, personiski uz savas pieredzes "izbaudīju" vienas vakara frizūru meistares darbu šajā salonā. Rezultāts nebija tik skaists, kā tika laiks un matu dārgie līdzekļi iztērēti, kā arī - kad tās pašas dienas vakarā mēģināju matus atbrīvot, tad nu sākās pati "jautrība". Izrādījās, ka matos ir sapūsts tāds daudzums lakas un fiksējošo līdzekļu, ka pat visprofesionālākais šampūns netika galā. Loģiskā kārtā griezos pie citas frizieres, lai iesaka - ko tad darīt tādos gadījumos. Es taču uzticējos tādam profesionālim veidot frizūru! Rezultātā tika sabojāta liela daļa matu un tie kļuva plānāki, par ko biju pilnīgā šokā!! Kā tā var attieksties pret klientu!?? Toreiz netērēju laiku uz sūdzību rakstīšanu vai pretenziju izvirzīšanu, bet tagad to nožēloju. Mīļie cilvēki, apdomājiet vairākas reizes, pirms griezties VIPveidīgā salonā... Vai tiešām meistariem tādā salonā liekas, ka par katru viņu pieskārienu matiem ir jāmaksā tāda nauda un vēlāk klientam jānožēlo?
P.S. Nebiju vienīgā, kas palika neapmierināta kopš tās reizes.
EDGARS UN RUSLAN IR GALĪGAS MAITAS. NAV VIŅI NEKĀDI PROFESIONĀLI, NAUDAS IZSPIEDĒJI UN KRĀPNIEKI!
Привет всем пессимистам! Осудить кого либо всегда было легче, чем похвалить! Указывая на недостатки салона PASTELLE, никто не привел пример "правильных" действий или же то, чего он ждал в своей конкретной ситуацие. На счёт того что салон не платит зарплаты - полная чушь!!! Платит! Платит вовремя, и мало того, к каждому своему работнику индивидуальный подход! Если у кого то возникнут срочные денежные проблемы, этот вопрос не останется незамеченным и всегда найдётся объективное решение этой проблемы! И это знает каждый работник PASTELLE. Вообще это трио руководителей из Руслана Эдгара и Александра вызывает очень положительные впечатления! У каждого свои задачи и цели которые выполняются на отлично! Руководить персоналом, заниматься рекламой, поиском клиентов и вовремя закупить необходимую косметику - это очень трудоёмкая и не простая работа! Одна только цель у них общая - это перспектива и желание быть лучшими! Так же это относится ко всему персоналу! Кто то там писал: "Не идите работать в PASTELLE!" А вы уверены что вас туда вообще возьмут?!?!
А если кто то и остался недовольным их услугами, то извиняюсь, Вы чисто статистический человек! Всегда на десять довольных есть один недовольный! Но не забывайте, ведь те девять остались с другим мнением и возвращаются снова и снова! Ну а если Вы не можете подстроится, то Ваша "цирюльня" находится в районной поликлинике! Да и в этом случае абсолютно не важно количество, PASTELLE работает только на качество!!! Не приходите просто больше туда и у всех будет всё хорошо!
А у кого это там MAKE UP на утро покрылся пупырышками??? Девушка, MAKE UP он как нарисованные брови - его надо на ночь смывать, Вы этого не знали? Впрочем перед тем как делать на себе такие процедуры, проконсультируйтесь у тех кто это уже делал не один раз!
А что касается чая за латик, так это нормально!!! Если он у них стоит 1 лат, то и должен стоить 1 лат ! Как это включить в стоимость услуги??? В услугу Топ стилиста, Топ мастера или администратора не входит покупка и готовка чая! Это профессионалы делающие свою работу! Это всё таки салон красоты а не столовая, так что за предложенный Вам чай Вы должны быть только благодарны! И если бы Вы были хоть немножко бухгалтером, Вы бы знали почему чай выбивается как отдельная позиция в чеке!
На счёт тусовок Эдгара и Руслана, так это в какой то мере рабочая необходимость! Они не "бухают" дома, это публичные личности и они просто обязаны выходить в богемный свет, на людей посмотреть да себя показать. Только так можно привлекать новых клиентов и даже целые организации. Да ну и что что они бухают, зато они стригут всю Новую Волну, Riga Fashion Week, все показы в моднейших бутиках и т.д... А те кто дома сидят никогда не добьются такого! Только Эдгар с Русланом где бы не тусовались, они всегда вовремя и в форме на работе. Ещё и сами работают. Так что они делают двойную или даже тройную работу!
Вывод: Всё, что было тут написано в адрес PASTELLE Group - полная клевета и неправда! Это очень профессиональный, дружный, сплочённый и желающий сделать клиенту только хорошо, коллектив! Строгое руководство, полный порядок на работе и еще много много разных преимуществ держатся всегда на первом месте! Но при всей строгости они периодически устраивают себе развлечения для всех своих работников. Например в прошлом году это был совместный корпоративный вечер, в этом году на 8 марта каждый получил билет на Миладзе с AFTERPARTY в ROYAL KARAOKE баре... Ну чем не замечательный коллектив?! Так что попасть в него совсем не просто и получить от них услугу это УЖЕ престижно! Приходите туда и Вы сами всё поймёте!
Have a problem? [slēpt]@il me - [slēpt]@rsindustry.eu
Diemžēl mūs šie cilvēki (Ruslans Razgonovs un SIA Pastelle) piekrāpa uz ļoti lielu naudas summu.
Nevienam sevi cienošam uzņēmējam neiesaku šiem cilvēkiem uzticēties.
NU ja tu neizdzēri tēju, tad varēji paprasīt, lai to tev ielej līdzi :D
smiekligi..
Otvet optimistu!
Vidno čto otvet dolgo gotovil ruslančik
govno
Da etot ruslan i ego salončik polnij OTSTOS.eše nazivajut svoje povedenije "vihodom v svet", fu ti dermo!!!
Da, eti 2 pridurka polnije debili i dauni, alkonavti nesčastnije
Zdravstvuite! Bila v etom salone odin raz. V celom dovoljna i pokraskoj i strizkoj, za chaj nichego ne vzjali.
Nu tas nav krutais salons, galīgi! Nostrādājot tur varu pateikt, ka viņi piem. nemaksāja par mani nodokļus, un es tur nebiju pat noformēta pusgadu laikā, par ko uzzināju vēlāk kad čekus iesniedzu nodokļu dienestā. Tur ir galvenais trūkums, ka kolektīvs nav stabīls, vienmēr mainās cilvēki, un daudz iesācēju, kuri ar pieredzi 2-3 gadi kļust par stilistiem - un mans viedoklis ļoti bieži bija ne frizieru labā. Pieņemot darbā teica vienu, reālā dzīvē bija cits - es par naudu. Teja tur vislētāka no Rimi, pat rajonos biežāk man piedāvāja foršu iebēramo tēju no ceilona un ar citronu.