AtrisinātaSudraba nams - meistars nemāk savu darbu
Aiznesu gredzenu ar akmentiņu šķietami vienkāršai darbībai. Pastiept par pus izmēru un nopulēt. gredzeniem ar akmeņiem ir problēmas pastiepjot, mēdz gadīties, ka atnāk kāds stiprinājums vaļā. šajā gadījumā arī tā notika, bet tīrais sīkums. Juvelieris izskatījās pozitīvs un pretimnākošs, teica, ka nekādu problēmu un nākamajā dienā solīja, ka būs gatavs. Kad nākamajā dienā saņēmu, meistars dusmīgs, izturas nepatīkami. Gredzens nopulēts bija, bet salodēts šķībi pa abām asīm un izteikti nekvalitatīvi. Tagad stāv pie cita meistara, kurš mēģinās glābt, kas glābjams.
Tagad nožēloju, ka devos uz šo kantori un neiesaku nevienam citam.
Uzņēmuma "Sudraba Nams" pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Komentāri (1)
Esmu SIA SUDRABA NAMS vadītājs, un protams, esmu ļoti sarūgtināts par tamlīdzīgu atsauksmi. Nekādā ziņā negribu noliegt šo sūdzību, vienīgi dīvaini šķiet tas, ka pretenzijas par izdarīto darbu netika izteiktas tieši meistaram vai veikala vadītājai, bet gan uzreiz šeit- sudzibas.lv
No savas puses droši varu teikt, ka mūsu meistari savu darbu veic kvalificēti un ar godprātīgu attieksmi. Katru dienu saņemam uzslavas mūsu veikala produkcijai un pateicības mūsu meistariem. Tai pat laikā nevaru izslēgt "cilvēcisko faktoru"-nogurumu, nejaušību, konkrētā pasūtījuma augstas kvalitātes izpildes tehnisku neiespējamību, utt. Minētā sūdzība ar meistariem ir pārrunāta, nemeklējot konkrētu vainīgo. Lūgums mūsu klientiem-jebkuru ieteikumu vai pretenziju gadījumā, par to ziņot mūsu veikala vadītājai(pārdevējai) vai personiski man pa tālruni 29121518.