Studio Dekoltē - Klienta apkalpošana
Šodien sazinājos ar Studio Dekoltē Teika darbinieci, lai pieteiktos uzacu korekcijai.
Vienīgā brīvā vieta bija vakārā 20:30, sarunas laikā administratores minēja, lai labāk nāku nedaudz vēlāk pēc 20:30, pirms deviņiem, kad jautāju, cikos tieši būt nedaudz pirms deviņiem, saņēmu atbildi, ka aptuveni 20:40
Speciāli braucu uz salonu, jo nedzīvoju tā tuvumā. Kad ierados salonā ar pāris minūšu nokavēšanos (pēc salona pulskteņa bija 20:45) administratore atbildēja, ka mani vairs nevar pieņemt, jo esmu nokavējusi.
Šī nav pirmā reize, kad ierodos salonā un netiku pieņemta, pirmajā reizē biju pieteikusies pie friziera, diemžēl mani pierakstīja nepareizā filiālē.
Esmu ļoti neapmierināta ar attieksmi pret mani kā klienti, jo darbiniece pati veica pierakstu tik vēlu, bet, kad klients ierodas paziņo, ka diemžēl vairs nepieņemšot.
Manuprāt, rupja attieksme pret klientu!
Komentāri (3)
Divaini, esmu vairākkārt izmantojuši tieši šo salonu, pedējo reizi pirms jauna gada un tieši tad nokavēju manikīru uz kādam 15.minūtēm, bet viss bija kartībā.
Sveiki! Esmu tās dienas administrātore, kas pieņēma Jūsu pierakstu uz uzacu korekciju.Piedāvāts Jums bija 20.30, uzacu korekcija!Jūs kavējāt 20 min un pat neiedomājaties uzvanīt uz salonu un pabrīdināt, par savu kavēšanos, kā to parasti dara pieklājīgi cilvēki!Salona pierakstu laiks ir svarīgs, un paļauties uz to, ka šis laiks būs neizmantots, nevar! Tāpēc, ir jāuzvana un jāpabrīdina, par savu kavēšanos!
Par pierakstu pie friziera, ir jāseko līdzi uz kuru salona num. zvanat un piesakaties!Jo pie katra zvana saņemšanas administrātors saka, kurš salons ir sazvanīts Teikas, Purciema vai Valdemāra ielas salons!
Patiesībā kavēšana ir necieņas izrādīšana cilvēkiem, kuri tevi gaida.Diemžēl arī es šo niķi pilnībā izskaust neesmu spējusi.
Gribas paslavēt konkrētā salona Teikā darbiniekus(ces), kuras nekad nav pat aizrādījušas par manu kavēšanos un vienmēr laipni pieņēmušas uz procedūrām.