www.sudzibas.lv Studio Dekoltē DIPLOMĀTIJAS TRŪKUMS SAVĀ AMATĀ

Studio Dekoltē - DIPLOMĀTIJAS TRŪKUMS SAVĀ AMATĀ

Cienītā, Studio Dekoltē vadība!

Esmu Jūsu kliente jau no 2009. gada. Un esmu redzējusi meitenes nākam un ejam. Mainījušās ir daudzas un atceros tikai labākās, kas jau ir prom...
Šobrīd AR 2 meistaru UZVEDĪBU es neko labu teikt nevaru par JŪSU darbiniecēm Santu KulbI-Runču., aprunā klientus, tiem izejot laukā un nepieraksta izdevīgā laikā, ja kāds klients nepatīk.

Liānai Vasiļjevai ir tāds pats niķis uz uzacu korekciju kura ilgst 10-15 min. pat mazāk, pieraksta
5- 6 dienas vēlāk? Vai tiešām? Ir bijis, ka viņas sēž, neko nedarot. Toties foto sesijas tur taisa uz bezbēdu, jo laika ir diezgan padaudz. Zinu ka ir laba , šajā ziņā meistare, vismaz uzacu korekcijā, par pārējām procedūrām nemāku teikt, jo neesmu mēģinājusi pie viņas frizēties. Aprunā klientus, citiem klientiem dzirdot, kas jau izgājuši no salona, graujot studio dekoltē reputāciju, kā tāda tur var strādāt, tādā gadījumā.
Vai drīkst būt tāda skaistumkopšanas meistare?
Bet facebookā viņa ceļ sev reklāmu... lai katrs klients būtu apmierināts...ar ko? Ka meistare neprot izrādīt diplomātiju savā amatā? Vai tiešām tas ir akceptēts, ka ar šādu uzvedību drīkst strādāt un graut reitingu salonam, ka var izturēties tā kā gribēs, ja klients nepatīk piem. sejā, apģērbā vai citādi? Saprotu, ka neesmu persona, lai patiktu visiem, bet intelekts un diplomātiskā meistaru attiekme laikam nav apgūta?

>>>>>Triumfs labi skan, bet vai tiek akceptēs tā pret visiem klientiem?!

Liāna Vasiļjeva pievienoja 3 jaunus attēlus.
pirms 6 stundām ·
Vai es mīlu savu darbu? ❤️????????JĀ ????jā ????jā????... es strādāju tā,lai būtu lepnums par manis padarītu darbu! ????????????????????????Lai maniem klientiem un jau kā draugiem būtu labs noskañojums ikdienā! Esam perfektas un perfekti????????????????????????

Lai pamācās diplomātiju no savām kolēģēm piem: Līgas, Kristas, kuras ceļ reitingu Jūsu salonam, ka prieks ir pie viņām iet atkārtoti. Nezinu, kā viņas iedala klientus, bet diplomātija ir visos augstumos~!

P.s Ir vienā otrā mārketingā tāda prakse, ja par ilgu darbinieks turās, viņš iesūno un nav vairs tās kvalitātes, kas sākumā. Laikam pareizi veicināt to, ka mainās meitenes, citādi Santa ar Liānu aizmirst sava amata augstāko praksi: DIPLOMĀTIJA.

Ar cieņu,
Jūsu uzticamā kliente, cerot, ka būs izmaiņas nākotnē, diplomātijā, komunikācijā ar klientiem un darbos.

Komentāri (14)

C critical thinker 20.07.2017

tak ej citur

Kritiskā 20.07.2017

"nepieraksta izdevīgā laikā, ja kāds klients nepatīk." un ka diez jus to varat zinat? Varbut nav pieejami vairak "izdevigie" laiki un visi jau ir aiznemti. Nesaprotu jegu, kadel lai ta darbinieces daritu? Kas tad vinam no ta? Pieraksta uz to laiku, kurs ir brivs un viss.

S sensor 20.07.2017

kā kāds labums... taustāms nekāds... bet varu taču katram patīk izpaust...

P Pretenzija Pretenzija 20.07.2017

Jā thinkers atnāca iepirda aliņu ieraujot un aizgāja, bet kritiskā turpina kladzināt un kritizēt kā papugailis...tā jau parasti notiek, neizprotot jēgu, bet ka tik uzdirst.

Tev iesaku parunāties ar vadītāju, un lai pārbauda pierakstu, vai tā ir. Iespēja pastāv, ka vadītājai patīk šīs darbinieces, ka tikai aprunāsies. Visticamāk, parasti, tic darbiniecēm, tad tikai klientiem, ja viņas labi pilda savu darbu. Nepatīkama situācija tik prestižam salonam. Ir daudz gadījumi no saloniem, ka nepatīc kādam meistaram, tad notiek riņķa dancis, klientu.

P Pretenzija Pretenzija 20.07.2017

Korekcijai parasti aiziet plus/mīnus 15 min. tas ir pastulbi uz pāris dienām vēlāk pierakstīt. Neticu šādai versijai ka pieraksts pilns! Parunā ar vadītāju.

P Pretenzija Pretenzija 20.07.2017

Izskatās, ka Tev varētu būt taisnība :)) Paskaties feisbukā uz viņu.

J Jurcha88 20.07.2017

Cienītā sūdzību iesniedzēja!

Es ceru, ka Jūs esat iepazinusies ar Latvijas likumdošanu, jo nepatiesu, kas turklāt skar personas profesionālo darbu un var kaitēt nākotnei ir sodāma! Ja Jums ir tieši pierādījumi ka visus aprunā ejiet uz policiju vai publicējiet šos faktus. Ja Jūsu gadijumā priekš Jums netika atrastas 10-15 min meklējiet citu meistari, tas nenozīmē ka ir jāraksta sūdzībās un ticiet man ja šis netiks izņemts ārā mēs iesim līdz galam un skatīsimies kam ir taisnība! Par sociālajiem tīkliem tā ir katra cilvēka privātā lieta, Jums nav jaseko un jālaiko nepatīk šķiriet tālāk!

P Pretenzija Pretenzija 25.07.2017

Neesi kādai madāmai draugs?

M mama1984 22.07.2017

Про Санту могу сказать и буду говорить только тёплые слова...она мастер своего дела...всегда выслушает,посоветует,от неё уходим только в хорошем настроение..записываемся только к ней..мы долго время её клиенты и всегда нас записывают на то время,которое и удобно нам и ей,так что Санта не слушайте их,ваши клиеты Оля и Оля))

V very_logical 06.01.2024

Arī Santa ir iedmīga bez gala!

P Pretenzija Pretenzija 25.07.2017

Jurcha88 parādi par likumdošanu man šo pantu konkrēti? :D Es vēlos redzēt. Šeit ir sūdzības un katrs pasaka, ko domā par konkrētu rīcību un cilvēku. Tātad norādes par likumu, kur pārkāpts? Palika interesanti.
Ka tik pati darbiniece to nerakstīja, xa, xa, xa , pēc tekstiem spriežot, kā feisbukā to dara.

L Lilule 26.07.2017

Ļoti jauki darbinieki un arī ,,apsūdzētā'' friziere Liāna, manuprat, ir tieši korekta un diplomātiska attiecībā pret klientu apkalpošanu.
Visiem izpatikt nav iespējams, vienmēr atradīsies kāds, kam kaut kas nepatiks.

S selenium 05.01.2024

Ļoti nepatīkams iespaids ir radies par studio dekoltē frizētavas stirnu ielā(Purvciemā)frizieri Elīnu.Esmu bijusi pie šīs frizieres 2 reizes,tā kā pirmajā reizē biju apmierināta ar viņas darbu ,tad pieteicos atkal pēc kāda laika.Toreiz man bija problēmas ar veselību(staigāju ar kruķi),ierados kādas 15-20min ātrāk,domāju kamēr aiziešu(es pati nedzīvoju Purvciemā),atvēru frizētavas durvis,tur neviena nebija,friziere iznāca no kādas telpas un teica lai atnākot vēlāk,pat nepiedāvāja apsēsties ,pagaidīt uz vietas ,jo tas bija februāris,aatceros ka viss bija slapjš,ieliņa dubļaina un man vecam cilvēkam ar kruķi jāstaigā vai jāstāv pie durvīm tādos laika apstākļos.Protams radās nepatīkams iespaids par šis frizieres attieksmi pret klientu.Tomēr pagāja laiks un pieteicos pēc ziemassvētkiem pie viņas atkal.Biju jau izsaukusi Bolt taksometru,kad viņa 20 min pirms pieraksta zvana ka nejūtas labi,iešot mājās.Es saprotu ka cilvēks var saslimt,bet nu varēja gan piezvanīt kaut vai stundu iepriekš,ko es arī viņai pateicu,varēja just kā cilvēciņš apvainojas un noliek klausuli.Kā meistare nav slikta,bet komunikācija kā prastai purvčika meičai.Iesaku iziet kādus kursus kā komunicēt ar klientiem.

V very_logical 06.01.2024

Tā Elīna vienmēr bijusi iedomāiga no sevis, lai čuss vien ir no viņas, nekā sakarīga, ne vnm viņa ir laba savā amatā, bet iedomājusies nezin ko pfff :( Komunikācija viņai ir pakaļā pēdiņās.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes