Salons Strogonovs - pakalpojumi
Visiem tiek, kas jau ir apmeklējuši vai grasās apmeklēt šo salonu- stipri vien iesaku padomāt, pirms tur doties. Eksperimenta pēc, izmēģināju visu šī salona pakalpojumus. Mans secinājums - lielākā vilšanās un sliktākais garastāvoklis, kāds vien varbūt:
1. Kosmetologs sabojāja visu seju - uzlika kaut kādu masku, nepajautājot, vai Jums nav kādas alerģijas vai tamlīdzīgi, āda sāka niezēt un apsārtums nenogāja vairākas dienas.
2. Manikīrs/pedikīrs tika veikts ļoti neakurāti, pirmkārt, meistare īsti nevaldīja ar roku trīsi, turklāt laka bija tik sasodīti lēta, ka uzreiz pēc uzklāšanas savēlās pikučos.
3. Frizieris - par to varētu atsevišķu sūdzību lapu...palūdzu vienu griezumu, man nogrieza radikāli pretēju, turklāt garos matus padarīja par īsiem bez manas piekrišanas...
īsāk sakot, lai visu, ko man nācās piedzīvot, neizjustu uz savas ādas, ļoti Jums iesaku, nemetaties uz skaistā interjera vilinājumu, jūs taču tur neejat mēbeles pirkt, bet justies labi un saņemt skaistu rezultātu. Tur Jūs aplūkosiet skaistu interjēru, bet dabūsiet tādu rezultātu, ka pēc tam ilgus mēnešus vajadzēs labot, lai izskatītos pievilcīgi (mati, nagi u.c.)
Komentāri (28)
Cik par visu kopā samaksāji???Cik maksāja manikīrs? Un pedikīrs?
kaut kā tas nosaukums man nesaistās ar skaistumkopšanu, vairāk ar kādu ēdnīcu :)
arii padomaaju, ka ir biski jociigi, ka skaistumkopsanas salona nosaukums izklausaas peec galjas gabala. kaarteejais iipasnieks, kurs preteeji veselajam sapraatam nespeej apvaldit savas ambiicijas un tirazeet savu vaadu dajebkur..
Kas par frizieri bija?
Labdien, cien. Liena!
Mēs - salona STROGONOVS vadība - vēlamies uzzināt, kad tieši Jūs apmeklējāt mūsu salonu, jo tā pastāvēšanas laikā neesam fiksējuši Jūsu sūdzībā izklāstīto situāciju.
Lūdzam sniegt precīzāku informāciju, jo šobrīd Jūsu sūdzības saturu uztveram kā safabricējumu.
Ar cieņu -
salona STROGONOVS vadība.
Vai stroganovu ar kartupelīšiem vai dārzeņiem tur var dabūt?
šitas toč ir blefs, es aptuveni zinu, kāds tas ir salons, un tā tur neviens nav ieinteresēts strādāt...Tev vienkārši skauž, ka ir tāds salons, a Tu biete tur nevari aiziet, jo maks par plānu, nafig jāapvaino salons un tā darbinieki??? Tev tas nāks tak atpakaļ, Dievs nav mazais bērns...
Salons pats par sevi, tiešām ir ļoti pievilcīgs, interjera ziņā. Zināma nozīme šai ziņā ir krāsu salikumam: melnais un baltais, kas rada klasiski inteliģentu noskaņu.
Es šai salonā bijusi divas reizes, abas griezt matus un abas reizes pie vienas un tās pašas frizieres.
Pirmajā reizē, kad man līdzi bija arī foto, kādu vēlos griezumu, rezultāts sanāca ļoti labs. Mans garastāvoklis, izejot no salona bija 100% uzlabojies. Bet otrajā reizē, kad aizgāju pēc pusotra mēneša un mati nebija tik gari kā pirmajā reizē, tad jaukā frizierīte nogrieza pavisam kaut ko citu un ļoti īsus, gāju mājās saskumusi. Katru dienu skatoties spogulī ļoti nožēloju, ka mati tā sabojāti. Tagad, kad atkal atauguši, izskatās labi, bet vairs nav 100% pārliecība, ka vēlos apmeklēt šo salonu.Bet es domāju, ka katrā vietā ir labāki vai sliktāki frizieri. zinu salonus, kuros pēc vienas griešanas reizes vairs nekad pat nedomāšu iegriezties, un tie pat nav tie sliktākie saloni.
Šodien pirmo reizi biju šajā salonā pie meistares Kristīnes. Krāsoju un griezu matus. Esmu ļoti ļoti ļoti apmierināta! Viss bija visaugstākajā līmenī - gan interjers, gan attieksme, gan izvēlētā matu krāsa! Liels paldies par pozitīvajām emocijām! Tagad būšu pastāvīgā kliente! :-)
" es aptuveni zinu, kāds tas ir salons" - šis teikums pasaka visu par jūsu pieredzi šī salona pakalpojumu izmantošanā.
Atbildot uz vadības komentāru:
1. Salonu apmeklēju vairākas reizes, jo tika izmēģināti visi pakalpojumi
2. Pasakot jums konkrētus datumus, no pierakstu grāmatas jūs izsecināsiet, kas tad ir neapmierināts ar jūsu pakalpojumiem - ziniet, tas ir tāds primitīvs āķis...
3. Jebkuram "safabricējumam", pēc Jūsu teiktā, ir nepieciešams mērķis-konkurence, personīgā nepatika, atriebība utml.
Es, kā patērētājs, (skaistumkopšanas) pakalpojumu saņēmējs, esmu tiesīga saņemt kvalitatīvu pakalpojumu, salonā Strogonovs to nav iespējams saņemt, līdz ar to es brīdinu pārējos potenciālos patērētājus, ka šī salona pakalpojumi neatbilst kvalitatīvu pakalpojumu sniegšanas standartiem.
не знаю нащет этих комментариев, я хожу в Строгонов на маникюр и педикюр и мне очень нравится, не было ни каких проблем, и кстати маникюр стоит 8 Лс. а педикюр 18 Лс. по крайней мере стоил до нового года!!!
Kaut kads debilisms, TUR TA NAV, salons tiesham atbild par kvalitati, un tas laikam ir vienigais salons visa rikga kur rupejas gan par klientiem, gan par personalu...!!!
Miljie cilveki, nebusim nu tik nejauki un nenomelnosim ne par ko salonu, jo tas salonstiesham ir verts lai vinju apmekletu!!!
Esmu bijusi šajā salonā pie kosmetoloģes. Man ļoti patika- sakopa ādu, pastāstīja un ieteica dažādus ļoti iedarbīgus kosmētiskos līdzekļus. Noteikti nākšu vēl. Tāpat saskāros ar ļoti lielu atsaucību no personāla puses-pret klientiem izturas kā pret ļoti labiem draugiem.
Neapmierinātajiem klientiem- katrā salonā gadās kāds, kam kaut kas nepatīk. Tas, ka alerģija pret masku- tas vienkārši nav iepriekš prognozējams. Cilvēkam, kam vispār nekad nav bijusi neviena alerģiska reakcija, var pēkšņi tāda rasties no pilnīgi jebkā. Cita lieta- kā kosmetoloģe reaģēja? Vai pēc sūdzībām tūdaļ pat visu masku nomazgāja? Un vēl- ir jau tādas dziļi tīrošās maskas ar sildošu efektu. Tā ka- tikpat labi tā varēja arī nemaz nebūt alerģija bet klienta personīga nepatika.
Ar frizieriem vispār ir visur smagi, jo vairums klientu nemaz neprot pastāstīt, ko tad īsti vēlas sev uz galvas ieraudzīt.
Nagu laka pikučos var savelties tad, ja klients pirms nagu laka paspējusi nožūt, to apbružā. Pat tās lakas par 1Ls neveļas pikučos :D
P.s.
Man ar Strogonovs salonu ir tikai viena saistība- biju pie kosmetoloģes. Bet salons kopumā patīk- noteikti izmēģināšu citus pakalpojuma veidus.
Salona darbinieki uzmetušies par aktīvajiem komentētājiem???:)Tā izskatās!!!
LĒTI DARBINIECIŅI SALONĀ!:)PAKAĻAS LAIZĪTĀJI KOMENTĒ UN CER, KA PRIEKŠNIECĪBA PRĒMIJAS PAR ŠO JUMS DOS!:D
Po4emu Strogonov, a ne Sidorov?
Zinaida, почему Зинаида, а не Ефросинья?
Potomu 4t0 Hueva.
Jau lasot pašu sūdzību, radās sajūta, ka tas ir mēģinājums sabojāt konkurējoša salona reputāciju. Viss pārāk virspusēji un nekonkrēti un pāriets pa visiem galvenajiem salona pakalpojumiem. Un neviena meistara vārda. Turklāt, diez vai pēc pirmās negatīvās pieredzes es atgrieztos salonā vēlreiz, kur nu vēl trešo reizi!
skatos te Strogonova vadība riktīgi uzdarbojas :D
Man arī ir tikai negatīva pieredze ar šo salonu, Strogonovs acīmredzot vēlējās izveidot lux klases salonu, bet aizmirsa par kvalitatīvu darbaspēku :( matus sabojāja ne pa jokam, turklāt pēc ieveidošanas vēl centās iespīlēt man matu kopšanas līdzekļus, turklāt tik uzbāzīgi, ka es jau pacēlu balsi-NĒ, PALDIES!
to Liene - lasiet uzmanīgāk, cilvēks rakstīja, ka izmantoja dažāda veida pakalpojumus, nevis vienu.