Stradivarius - Slikts serviss, neatbilstoša prece
Pasūtīju marta vidū apģērbu no Stradivarius mājas lapas. Atsūtīja bikses, kas neatbilst tam ko pasūtīju. Bija pasūtītas bikses ar nošūtiem galiem, atnāca ar saplēstiem. Vēlējos preci atgriezt. Mājas lapā ir gandrīz neiespējami atrast kādu telefona numuru pa kuru var sazināties ar veikalu. Kad nu tas pēc 20 minūšu meklējumiem izdodas, veikala darbiniece paziņo, ka nepareizi atsūtītās bikses neesot viņu vaina, jo preces kods sakrīt, modelis esot mainījies. Nekādu bezmaksas atgriešanu nepiedāvā. Minēšu faktu, ka citiem veikaliem klāt nāk uzreiz pie pasūtījuma atgriešanas iespēja, kas ir ātra un atstrādāta un klientam nesagādā nekādas aizķeršanās un patērē laiku maksimums 2 minūtes. Veikala darbiniece paziņo, ka sūtīt atpakaļ var tikai ar Dpd par ko klientam pašam jāmaksā. Summa nav tā mazākā - 7.99 (nodot pickup punktā un piegādāt saņēmēja adresē) . Sanāk atsūta neatbilstošas bikses un pašam vēl jāmaksā par viņu kļūdu. Absurds. Telefona sarunā veikala pārdevēja paziņo, ka ir arī bezmaksas atgriešana iespēja, nododot t/c akropole veikalā zara. Tā kā plānots piektdien pēc darba braukt uz rīgu, nolemju iebraukt akropolē un izmantot atgriešanas iespēju uz vietas, ieekonomējot 7.99 eur. Aizeju piektdienas vakarpusē līdz zara veikalam, durvis slēgtas, paziņojums uz durvīm, ka preci var atgriezt tikai otrdien un piektdien no 10: 00-14: 00. Norādīts telefona numurs uz kuru zvanīt, lai atgrieztu preci, neviens atbild. Dusmas lielas... Pa telefonu jau pārdevēja nevarēja pateikt, ka atgriezt var tikai divas reizes nedeļā no 10: 00-14: 00. Tāpat arī mājaslapā nav norādīts darba laiks atgriešanai uz vietas. Tik tas ka to ir iespējams izdarīt t/c akropole, zara veikalā. Beigās piektdienas vakars beidzās ar to, ka meklēju tuvāko Dpd pakomātu, lai atgrieztu preci. Pazaudēts laiks, nervi un nauda. Nekad nevienam neiesaku pasūtīt preci Stradivarius veikalā. Sliktākais serviss no visiem interneta veikaliem.
Pievienot komentāru