AtrisinātaStockholmHealth - Vienreizēja maksājums kurš katru mēnesi tiek ieturēts!
Nevienam neiesaku uzķerties uz šo diētu! Tikai sūtīs piedāvājumus un ņems naudu nost katru mēnesi.
To, ka nauda tiek ņemta katru mēnesi nost-pamanīju pēc gada itkā 9,95 eiro, bet katru mēnesi, lai arī diēta vispār netika ievērota.
Stocholmhealth-turpināt tālāk tā! Un parējie ticat man-ir labākas dietas, ko ieverot-katru mēnesi lieki nemaksājot šai kompānijai:)
P. S kad pildīju pieteikumu-nezinu cik maziem burtiņiem tur bija rakstīts par ikmēneša maksājumu-vienreizējā maksājuma vietā.
Savu profilu dzēsu-un ceru vairāk nesaņemt no viņiem nekādus ne piedāvājumus, ne arī naudas ieturēšanu!
Uzņēmuma StockholmHealth pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Komentāri (8)
Ir aitas, ir cirpēji.
redzeju so reklamu delfos, meginaju ievadit datus bet pedeja bridi paprasija samaksat... to pasu info var atrast interneta un bezmaksas!
NEvienam neiesaku lasīts sudzibas elvē, jo neviens nelasa šādus brīdinājumus un tik atkrauj naudu problēmām.
Paldies par Jūsu viedokli!
StockholmHealth.com reklāmas un informatīvajos materiālos, kā arī veicot apmaksu par StockholmHealth.com programmas turpinājumu ir norādīts, ka StockholmHealth.com programmas turpinājums (2. līmenis) ir abonementa tipa pakalpojums ar ikmēneša dalības maksu, kas norādīta pēc principa "XX EUR mēnesī".
Līdz ar apmaksas veikšanu par StockholmHealth.com programmas turpinājumu (2. līmeni) StockholmHealth.com klients piekrīt programmas lietošanas noteikumiem - tajā skaitā arī ikmēneša maksājumam, kas paredz, ka maksa par aktīvu pakalpojumu tiek ieturēta katru mēnesi, kamēr vien klients ir programmas lietotājs.
StockholmHealth.com programmas turpinājuma abonementu iespējams pārtraukt jebkurā brīdī, lietotāja profilā, augšpusē nospiežot uz vārda un sadaļā "Produkti" izvēloties iespēju "pārtraukt pakalpojumu". Pakalpojumu iespējams pātraukt arī, sazinoties ar StockholmHealth.com uztura speciālistu lietotāju čatā (pieejams lietotāja profilā), rakstot uz e-pasta adresi [slēpt]@stockholmhealth.com vai zvanot pa tālruni 00371 20023472.
Nav ko speķi audzēt! Lielās pakaļas vienmēr pukst, ka nav labi!
Kuri muļķi tic visādām shēmām? Ja ir problēmas ar lieko svaru, gurdi cilveki apmeklē dietologu vai citu speciālistu.
Man bija tieši tāda pati problēma, sazinājos e-pastā ar StockholmHealth.com, par to ka esmu ievērojusi, ka gandrīz gadu ņem nost, bet pakalpojumu neizmantoju.
Saņēmu atbildi, ka jā tiešām viņi redz ka neeamu savu profilu lietojusi jau no otrā mēneša un naudu par neizmantotajiem pakalpojuma mēnešiem man atgrieza.
StockholmHealth,lai cik skumigi,arī es vienreiz samaksāju,un tikai tagad,respektīvi pēc gada,konstatēju ,ka tiek atvilkta naudiņa naudiņa..