AtrisinātaStockholmHealth - No mana konta tiek noņemta nauda 2,95 euro
Labdien! No kompanijas stockholmhealth.com internetā iegādājos dietu par vienreizeju maksājumu, bet tagad konstateju, ka no mana konta vairākus mēnešus tiek noskaitīta nauda 2,95 eiro. Netiku par to nekādā veidā brīdināts. Neesmu arī parakstijis nekādu līgumu. Uzskatu, ka uzņēmums nodarbojas ar naudas izkrāpšanu. Neesmu tads vienīgais. Lūdzu palīdziet atrisināt so problēmu.
Paldies par Jūsu ziņu!
StockholmDiet.com reklāmas un informatīvajos materiālos, kā arī veicot apmaksu par programmas turpinājumu ir norādīts, ka programmas turpinājums ir abonementa tipa pakalpojums ar ikmēneša dalības maksu.
Līdz ar apmaksas veikšanu par programmas turpinājumu (2. līmeni) klients piekrīt ikmēneša maksājumam, kas paredz, ka maksa par aktīvu pakalpojumu tiek ieturēta katru mēnesi, kamēr vien klients ir programmas lietotājs.
Abonementu iespējams pārtraukt lietotāja profilā, augšpusē nospiežot uz vārda un sadaļā "Produkti" izvēloties iespēju "pārtraukt pakalpojumu". Pakalpojumu iespējams pātraukt arī, sazinoties ar StockholmDiet.com komandu lietotāju čatā, rakstot uz [slēpt]@stockholmdiet.com vai zvanot 20023472.
Uzņēmuma Stockholm Health pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Komentāri (5)
pogu nospiedāt. risinājuma nav. atteikties no turpmākiem.
Tur visur ar maziem burtiem bija rakstits ka maksajums bus katru menesi. Un vel varu pateikt ka so diet var atrast interneta bezmaksas. Nakamreiz lasiet sudzibas pirms kaut par ko maksat.
Cik var bezgalīgi "malt" vienu un to pašu? Šoreiz pat speciāli aplūkoju minēto saitu, par ko tik daudz sūdzību šeit... Zem maksājuma saprotami uzrakstīts, ka šāds maksājums tiks ieturēts ("novilkts" no konta) katru mēnesi, pretī piedāvājot savu pakalpojumu (pēc manām domām pilnīgo fufeli). Kā arī to, ka no automātiskā maksājuma un pakalpojuma saņemšanas var atteikties jebkurā brīdī.
Skatos, ka Tev ne tikai slinkums pirms maksāšanas kādā saitā izlasīt to, ka piekrīti ikmēneša maksai, bet arī slinkums atrast veidu, kā atteikties no pakalpojuma un naudas "novilkšanas".
1.Sazināties ar to kantori, apturēt pakalpojumu un samaksu. Visdrīzāk to var izdarīt elektroniski.
2.Sazināties ar banku. Krāpšanas gadijumā pat iespēja naudu atgriezt kontā (tas nav Tavs gadījums)
3. Pameklēt netā info: ko un kā. Lērums sūdzību par šo kantori.
Skaidrs, ka "novilkto" naudu vairs neatgūsi, jo esi bijis par to informēts, pakalpojumu saņēmis.
Diemžēl šāda komercprakse ir novērojama pat it kā solīdām, lielām firmām Latvijā. Nopērc pakalpojumu piem.vienam mēnesim un pēc tam tērē laiku lai no tā atteiktos, pretējā gadijumā :maksā. Laba shēma, kā gūt papildus peļņu. Mana sliktā pieredze= tele2, lattelecom.
Ja diētas sākumā veicāt maksājumu par to ar bankas norēķinu karti, tad vislabāk ir bankā pasūtīt jaunu norēķinu karti un veco norēķinu karti iznīcināt - to var izdarīt pāris dienu laikā. Tādā veidā firma nevarēs vairs novilkt no vecās kartes naudu, jo karte vairs neeksistēs.
Regulaara sportosana un zaudeesiet svaru dabiskaa veidaa, nemaksaajot kraapniekiem, pati eju uz sporta zaali un esmu apmierinaata. Ieteiktu neuzticeeties internetaa izteiktajiem piedaavaajumiem par attru svara zaudeesanu. Grib tikai naudu un as ir arii viss.