StockholmHealth - Katru mēnesi novelk automātisko maksājumu 9.95€ vērtība jau 13 mēnešus!! Ko iesākt??
Labvakar! Jau vairāk kā gadu atpakaļ uzrunāja reklāma par notievēšanas pakalpojumu (sagatavo tev izveidotu plānu un tievē, izklausījās pēc super tievēšanas - veicu reģistrācijas maksu 9.95€, taču šajā aplikācijā ieskatījos tikai max 2 reizes, nekā vairāk par pirmā brīža vilinājumu pamēģiniet nebija.. Pirmās divas dienas ieskatījos šajā programmā, taču netiku pat pie produktu iepirkšanas, kad atmetu šim ar roku.. Kopš tā laika, neesmu tā dēvētā - savā profilā pat bijusi, domāju, ka viņi sistēmā redz, ka neeju profilā, neuzturos programmā un to slēgs, taču nē! Katru mēnesi, kopš reģistrācijas - 09.10.2019 no mana kontra katru mēnesi novelk automātiski fiksētu maksājuma summu 9.95 eur apmērā.. Pavisam par šo jau biju aizmirsusi, taču šodien esot darbā, man atnāk no citadeles ziņa, ka atkal ir novilkta šī summa - 9.95€ apmērā. Nu es sev apsolīju - viss! Esmu ļoti dusmīga un vīlusies! Ieeju internetbankā un ar interesi paskatos gada pārskatu, no kura laika un cik bieži šī summa ir tikusi novilkta! Katru mēnesi automātisks maksājums šim uzņēmumam - 9.95€! Ieskaitot šodienas kārtējo maksājumu - esmu uzdāvināJusi šim uzņēmumam jau 129.35€! Cik ilgi jūs ņirgāsities?
Iegooglēju kā var labot šo situāciju, izdzēsties u. C varianti, lai man nebūtu jāmaksā visu mūžu par pakalpojumu, kuru neizmantoju - jāieiet savā profilā, labi, mēģinu - taču nekā, nepieņem ne e-pastu, ne paroles... Redziet, es pat neatceros uz kādu e - pastu esmu reģistrējusī šo profilu, kur vēl runa par to, ka izmantoju šo pakalpojumu? Nē! Ne vienu dienu neesmu izmantojusi jūsu programmu.. Taču vēlos, lai dzēšat manu profilu - Sindijas Puriņas un, lai man vairs jums nav jādāvina katru mēnesi 9.95€.
Diezgan cūciska rīcība no jums. Man rodas tikai viens jautājums - cik ilgi jūs esat gatavi priecāties par to, ka dāvinu jums savu nopelnīto naudu? Varbūt pietiks ar šī brīža ‘ziedojumu’, kura summa jau ir 125€?
Sindija puriņa
telefona nr - 24205159
Komentāri (5)
Veselu gadu nepamana ka nauda zūd 😁 A jūs noteikumus izlasījāt kad reģistrējaties? Droši vien ka ne
Uzraksti pretenziju par transakcijām bankai. Raksti lakoniski, bez tāda atvainošanās toņa kā šī sūdzība - neraksti ka nezini epastu un negribi izmantot viņu pakalpojumus, raksti tikai ka neizmanto viņu pakalpojumu, bet tev nav iespējams atteikties šī pakalpojuma abonēšanas.
Varbūt pat dabūsi atpakaļ naudu par pāris pēdējiem mēnešiem.
Labdien, Sindija!
Vēlamies Jūsu uzmanību vērst uz to, ka StockholmDiet.com reklāmas un informatīvajos materiālos, kā arī veicot apmaksu par pakalpojumu ir norādīts, ka StockholmDiet.com ir abonementa tipa pakalpojums ar ikmēneša dalības maksu.
Līdz ar apmaksas veikšanu ikviens klients atzīmē, ka piekrīt programmas lietošanas noteikumiem, kas paredz ikmēneša maksājumus par aktīvu pakalpojumu, kamēr vien klients ir programmas lietotājs.
Abonementu iespējams pārtraukt lietotāja profilā, augšpusē nospiežot uz vārda un sadaļā "Produkti" izvēloties iespēju "pārtraukt pakalpojumu". Pārtraukt pakalpojumu un uzturēt sarunas par daļēju naudas atgūšanu iespējams arī, sazinoties ar StockholmDiet.com komandu lietotāju čatā, rakstot uz [slēpt]@stockholmdiet.com vai zvanot 20023472.
Šajā situācijā ceram, ka apliecināsiet, ka StockholmDiet.com pārstāvji ar Jums sazinājās paši un šī situācija tika atrisināta Jums maksimāli pozitīvi.
Jūsu StockholmDiet.com
Par ko sūdzība? Finansiālās notievēšanas pakalpojums tiek izpildīts regulāri
Tadel iesakuma jau vajadzetu apdomat, ka firmas var solit zaudet svaru, bez sporta aktivitatem un apsolit 100% rezultatu. Un vienmer vadot konta datus ari iepazities ar noteikumiem par pakalpojuma apmaksas kartibu. Tas ir, ka pieslegt netfix kontu un pec gada sudzeties ka sie katru menesi rauj naudu nost, kaut neesat neko skatijusies.
Galu gala ceru, ka izdosies jums atslegt pakalpojumu un nakotne uzmanigi izvērtēsiet , kadas lapas vadiet savus bankas/kartes datus.
Jauku vakaru 😊