AtrisinātaStockholmhealth diēta - Krāpšana
Pasūtīju diētas plānu (vienreizēju) samaksāju par to 6.95 eur, sapratu, tas man neder, neturpināšu. Tagad tikai ievēroju savā Seb internetbankā, ka tā nauda tiek noskaitīta katru mēnesi no mana konta. Kā nav kauna!? ! Vēlos, lai viņi pārtrauc to darīt un atskaita man atpakaļ visu izkrāpto naudu, ko ik mēnesi novilkušu no mana konta!
Uzņēmuma Stockholm Health pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Komentāri (8)
Raksti to tieši viņiem, nevis šeit.
Vismaz tievāka paliki?
Galīgi garām šis pakalpojums,,iegrābos pamatīgi. Priekš manis nav domāts.
Man tā bija.Es ar viņiem sazinājos un man atdeva naudu bez jebkādām problēmām.Bet tas jādara zināms viņiem,nevis mums.
Es darīju viņiem to zināmu,,bet naudu atgrieza tikai par mēnesi,,laigan viņu pakalpojumus neizmantoju jau gadu,,bet naudu tik novilka un novilka no kartes.
Paldies par Jūsu ziņu!
StockholmDiet.com reklāmas un informatīvajos materiālos, kā arī veicot apmaksu par programmu ir iespēja izvēlēties veikt vienreizēju maksājumu vai pieteikties programmas abonementam.
Līdz ar izvēli pieteikties ikmēneša maksājumam klients piekrīt noteikumiem kas paredz, ka maksa par aktīvu pakalpojumu tiek ieturēta katru mēnesi, kamēr vien klients ir programmas lietotājs.
Abonementu iespējams pārtraukt lietotāja profilā, augšpusē nospiežot uz vārda un sadaļā "Produkti" izvēloties iespēju "pārtraukt pakalpojumu". Pakalpojumu iespējams pātraukt arī, sazinoties ar StockholmDiet.com komandu lietotāju čatā, rakstot uz [slēpt]@stockholmdiet.com vai zvanot 20023472.
Būtu vismaz cilvēcīgi atgriezuši izkrāpto naudu un pārveidojuši nosacījumus,lai cilvēki var saprast. cik redzams,daudzi uz šo ir iekrituši,,tas jau vien liek saprast,ka kaut kas ir jādara.
Esiet tik laipna un nekomentējiet!