www.sudzibas.lv Stilīgi apavi Apkalpošanas operativitāte

Stilīgi apavi - Apkalpošanas operativitāte

Interneta veikalā Stilīgi apavi var pasūtīt normālus apavus, tikai diemžēl Kintijas Štrālas neprasme, slinkums vai vēl kādas īpašības sabojā prieku par to iegādi, jo nākas ļoti ilgi gaidīt, kad tiks izskatīts e-pasts, nevar izlūgties atbildi uz tiem, vienbrīd raksta, ka konkrētie pieteiktie apavi ir atlikti, pēc laika izrādās, ka tomēr ne. Godprātība attiecībās ar klientiem, cieņa pret tiem un operativitāte darbā noteikti nav tās īpašības, ar kurām Kintija Štrāla varētu lepoties.

Z

Komentāri (19)

P Peļuks182 12.03.2012

Ja vienreiz tavi zabaki neatradas uz vietas, tad nevajag celt traci !!!

Z zit.zita 12.03.2012

Ir sarūginājums ne vien lasīt negatīvu atsauksmi, bet arī tikt ignorētai kā klientei. Viss ir labojams, vienkārši jāpiedomā pie saskarsmes kultūras.

S santinz 12.05.2012

Apkalpošana ar katru reizi paliek sliktāka:( pasaka ka rezervē man apvaus, bet nākamājā dienā tie jau esot pārdoti.. atbildi ar nākas gaidīt dienu vai divas... nesaprotu kapēc sūta tik maz, ja zin ka ir pieprasījums.

P plavina 19.05.2012

par e-pastu ari piekritu.loti ilgi jagaida atbilde.

K kristineozola 05.06.2012

Kintija Štrāla neprot apkalpot klientus. Man atsūtīja apavus ar atlīmējušos zoli. Kad rakstīju un prasīju vai var apmainīt apavus, tad man atbildēja, ka lai apmainītu ir jābrauc pašai uz veikalu Saldū, bet es dzīvoju Jūrmalā.
Nekad vairs tur neko [slēpt]@inbox.lv

B bubulis 26.06.2012

Jā, arī man bija problēma. Pirmo reizi ļoti labi derēja pasūtītās kurpes un problēmu man nebija. Diemžēl ar nākošajām tik labi neveicās, tādēļ nolēmu sūtīt atpakaļ. Problēmu nebija, ļāva to darīt, tikai par saviem līdzekļiem. Kad nosūtīju pateica, ka esmu staigājusi pa ielu, tādēļ neatgrieza ne naudu, ne apmainīja pret citiem. Tāpēc saņemot Stilīgi Apavi kurpes nestaigājiet pa māju (neuzmēriet vai der), neļaujiet tos mērīt citiem (ja liekas, ka varētu kādam atdot), bet attaisiet kasti, paskatieties, un tad sūtiet atpakaļ, citādi naudu atpakaļ nedabūsiet!!!

S siona 06.11.2012

Arī es vīlos šajā veikalā - nopirku zābakus un tie nokalpoja viena 2 nedēļas - pārlūza materiāls tieši virs papēža, tur pat kurpniekam nav ko labot. Kad sūtīju e-pastu uz viņu norādīto adresi un rakstīju personīgi Kitijai Štrālai - atbildi nācās gaidīt ļoti ilgi un ar bija aicinājums braukt uz veikalu, bet es neesmu vietējā saldeniece, kas var aizstaigāt tur jebkurā laikaun pie lūguma samainīt apavus uz tieši tādu pašu modeli - bezcerīgi... Viņa vienkārši sāka ignorēt...
Neieteikšu vairs nevienam šo veikalu. Esmu patiesi vīlusies.

E elviral 22.04.2013

Esmu no Skrundas.
Laikam jau arī neko labu pateikt nevaru, jo pēc draudzeņu stāstītā jau zināju, ka čekus šinī veikalā nedod. Vilcinājās ar saiņošanu, piedāvāja konfektīti un- lasies. Kad prasīju, vai tad čeku nedos, tad pārdevējai Saldus veikalā atbilde bija- bet, protams, būs. Mēģināja izsist, bet no uztraukuma saspieda nepareizās pogas. Tad tika zvanīts Kintijai, ko lai šī tagad dara. varbūt šī jezga bija, lai es aiz nepacietības dotos prom, bet tomēr savu čeku pēc 10 min. sagaidīju. Zābaki ir labi, jo maksāja arī pāri pa 25 Ls, bet kurpes pa 10 Ls pat vasaru nenokalpoja... Līmējamās zoles.

L lindinna 12.06.2013

Man arī bija nepatīkams gadījums. Zvanīju un rakstīju šai biznesslēdijai, jo vēlējos pasūtīt apavus uz konkrētu datumu, ne dienu vēlāk. Man atbildēja, ka tas ir iespējams un veicu pasūtījumu. Lieki piebilst, ka apavus tā arī līdz norunātajam datumam nesagaidīju. Uz maniem jautājumiem, Kintijas kundze atbildēja asi, negatīvi, valdonīgi. Šai dāmai vajadzētu padomāt par klientu apkalpošanas kulturu, ja vien vēlas turpināt savu biznesu.

L Lienīte25 13.06.2013

Šie zābaki izjuka nedēļas laikā.

N nautilus 13.06.2013

ko tādu redzu pirmo reizi mūžā :D forši zābaki! brīnos, ka nav no NS Kinga

M mazaas 23.07.2013

Es arī nessen pirku tur apavus un man bija viss ļoti labii. Es jums nepiekrītu, jo Kintija Štrāla nau vainīga, ka jums plīst apavi. Vainīgi ir tie, kas ražo tos apavus, bet Kintija Štrāla tos neražo ;) Viņa pārdod to, ko nopērk :)

M mazaas 23.07.2013

Stilīgi apavi veikals nav vainīgs pie tā visa, bet gan ražotāji.Apavus vajag mācēt velkāt.Un tie ir jāžāvē regulāri.Vienkārši nepiekasaties Kintijai .

N Naktss 23.07.2013

Stilīgi apavi tiešām nav vainīgi, pie tā ka jums plīst apavi... Piemēram pieaugušais cilvēks nopērk aukstpapēdenes, un ja tas pieaugušais ar tām kurpēm nemāk staigāt, un staigā ka mazs bērns nu tad viss ir skaidrs kāpēc tās kurpes plīst... Un jā Kintiju Štrālu nevajag apvainot ko viņa ir itkā izdarījusi... Bet ja jums kautkas nepatīk tad neiepērcieties tur, jūs citiem traucējat dzīvi...f

Z zakukin 01.02.2014

Kaada cena taada kvalitaate

F fiksais 14.05.2014

Cena ar neizsaka visu, ne šinī veikalā, bet Rīga citā, nopirku zābakus pa 40Ls.Nepagāja nedēļa viss atlīmējās.
Apavus ko šeit pirkusi, par laimi nekādas sūdzības nav.

L loo 16.01.2015

Kādreiz pazinu Kintiju, forša meitene bija, labi bučojās... Nu tas tā... :) Kad sāka savu biznesu, tad ļoti izmainījās. Bet kurpes viņa tirgo, nevis pati taisa, tā kā ievērojiet lietošanas instrukcijas, nestaigājiet šļūdonī un pa sniegiem un regulāri tos kopiet. Tā.

N nemierīgaiss 17.01.2015

Forši tur darāsy

piekrītu čeku Saldus veikalā nesagaidīsi!!!
Nav čeka nav darījuma-nevar atgriez brāķi, nav jāmaksā īpašniecei nodokļi-melnā kase plaukst un zeļ!!!UZ KO SKATĀS SALDUS VID-KATRS OTRAIS SALDUS IEDZĪVOTĀJS ZINA-KA ŠINĪ VEIKALĀ ČEKS PAR PRECI BEZMAZ JĀIZLŪDZAS!!!

NEESMU PAR NEGODĪGIEM KOMERSANTIEM!!!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes