Stikla Risinājumi IK "Glass Solutions" - Naudas izkrāpšana, darba neizpildīšana
Armands jubelis un Laura Jubele Ik " Glass Solutions" reģ. Nr. 40002162924 šī gada 29.04.22. Pieņēma mūsu pasūtījumu par stikla dušas izgatavošanu un uzstādīšanu paņēma 50% iemaksu skaidrā naudā! Pretī izsniedza smieklīgu kvīts lapeli, ne čeku, ne līgumu par darba izpildes termiņu nesaņēmām! Mutiski vienojāmies, kad tas varētu aizņemt apmēram 2-2,5 Mēneši. Norunātais laiks pagāja. Pāri divas nedēļas zvanot un vaicājot cik tālu ir mūsu pasūtījums atbilde bija, ka gandrīz esot jau gatavs esot tikai jāsagaida furnitūra, jo to esot grūti šobrīd pasūtīt, tiekot sūtīts caur citu firmu, tas varētu aizņemt apmēram vel 2 nedēļas! Un tā sākās šis nebeidzamais aplis, lidz šai baltai dienai!
Duša bija mazliet specifiska, respektīvi ar melnu furnitūru un vienu sienu tonētu melnu, sastāvēja no 4 sienām.
Pagāja šīs 2 nedēļas, atkal uz zvanu atbil armands jubelis, sakot jau nākamo iemeslu kadeļ nav gatvs. Dušas stiklam esot iesprādzis viens Stūris, un tādēļ esot jāpārtaisa un jāsūta uz "rūdīšanu" + 1 nedēļa. Protams pagāja vairāk ka nedēļa un neviens nelikās ne zinis. Zvanam, armands Saka, ka nevarot tikt jo slimojot viņam otrs cilvēks palīgs, pašam arī neesot Veselība kārtībā. Tas viss atkal ievilkās uz nedēļām! Tas sāka likties viss aizdomīgi un septembrī devos klātienē uz bruņinieku 35 un runāt par nepieņemamo situāciju. Salonā sagaidīja armanda jubeļa sieva laura jubele, kura likās ļoti pārsteigta kādēļ tā un par to ka armands jau vairs arī neceļ telefonu. Laura jubele personīgi iedeva savu vizitkarti rokās, lai paliktu kā sasniedzama persona, ja nevar sazvanīt armandu jubeli. Pēc laika mēģinājām sazvanīt lauru 3x, viņa pat neatzvanīja!
Šis nebeidzamais aplis vilkas lidz nakamai ciemošanās reizei, kad gāju jau 2x un sakot, ka vēlos, lai atgriež naudu jo ar viņu darbu nav nekāda skaidrība! Protams turpinājās tikai mutiski solījumi un laura jubele nolika datumu - 17.10.22. , ka duša būšot 100% uzstādīta mūsu laiku mājās! Lieki piebilst, ka tā nenotika!
Novembra sākumā atkal pēc neskaitāmiem telefona zvaniem armands jubelis, atkal sāka muldēt, ka esot problēmas ar pēdējo dušas stiklu kurš ir jānotonē/jānolīmē melns, lai nav caurspīdīgs, neesot viņam matreāls, vēl to darot gados vecāks cilvēks (ne pats) un neesot precīzi uzlīmēts! Visādas pasakas, viņa iztēlei nebija robežu! Mūsu pacietības mērs bija pilns! 30.11.22. Devāmies 3x uz šo krāpnieku salonu ar prasību, lai armands uzraksta vienošanos ar savu roku par darba pēdējo izpildes termiņu! Termiņš tika nokavēts, nauda nav atgriezta un nekādas ziņas ne no armanda jubeļa ne lauras jubeles!
Krāpnieki!
Lūdzu dalieties, kas vēl ir cietuši no šī uzņēmuma!
Komentāri (8)
.
🤦♂️
Pēc sūdzības iesniegšanas , nākamajā dienā ieradās meistars Armands Jubelis ar palīgu un uzstādīja dušu ! Pēc 8 mēnešiem . Bet paldies !
Labdien!
Diemžēl 15 gadu darbības laikā, gadījās arī šāds pasūtījums! Bet situācija ir atrisināta un pasūtījums uzstādīts.
Visā tekstā, sūdzību autore nenorādīja, ka tika kompensēta nepatīkamā situācija, pasūtītais spogulis 70 EUR vērtībā tika nodots BEZMAKSAS, un BEZMAKSAS tika veikta piegāde klientes spoguļiem no lielā kupejas skapja RĪGA-KULDĪGA !
Arī mums tāda pati situācija bija! Savu pasūtījumu saņēmām tikai pēc sūdzības uzrakstīšanas. Un kad uzraksti sūdzību, tad ir tik godīgs, tīrs un balts! Par piegādi viņš neatbild, bet naudas paņemt par piegādi gan. Kad prasa, kad būs gatavs, tad jāklausās visādas muļķības. Ielek sūdzību un tad saka Ĵusu gadījums tāds vienīgais un kam gan negadās. Jā, piekrītu, bet kad ielek sūdzību izrādās daudz tādi vienīgie gadījumi!
2023. gada martā apmaksāju 2 spoguļu pasūtījumu skaistumkopšanas saloniem. Spoguļi ir būtiska friziera darba sastāvdaļa. Ir pagājuši 1,5 mēneši un joprojām nav pasūtījuma. Armands neatbild uz zvaniem, ziņām un e-pastiem! Es uzrakstīju lielu skaitu ziņojumu - pilnīga ignorēšana! Pasūtījums tika apmaksāts uz bankas kontu - attiecīgi ir viegli pierādīt, ka maksājums ir veikts. Esmu jau informējis Armandu par saviem nodomiem vērsties policijā un bankā, lai bloķētu viņa kontu!
Kā jums beidzās ar šo situāciju? Tikāt pie preces vai vismaz savas naudas?
Labdien!
Pasūtījumi sen jau izpildīti!