Statoil - Glāzīte no automāta tiek piepildīta līdz pusei
STATOIL DUS Rīgā, Krasta ielā pretī Molam vakar ap plkst. 11 no rīta pērku kapučino - cenrādī 250 ml maksā tik un tik. Kad minētā tilpuma glāzīte no automāta tiek man piepildīta līdz pusei (pēc tam, kad piena putas samaisītas), apkalpojošais personāls nekādus komentārus sniegt nespēj. Mājās ar mērglāzi pārbaudot, izrādās - ielejot 250 ml Statoila tā paša tilpuma glāzē, tā ir pilna - līdz augšai atliek vien 1 cm. Krāpjas! Nezinu, vai kafija vai piens tiek taupīts. Ieteicu pie nākamās aparāta apkopes, veikt pārprogrammēšanu! Esiet vērīgi arī Jūs!
Komentāri (7)
taisni vai arpraats vai ne
Atceros, ka kādreiz Talsos arī dabūjām tikai pusglāzīti kafijas... Bet nu ir OK! :)
Statoila garsiga kafija, pilna vai pusglazite nav nozimes tam.
Statoil darbinieks jau pats to nevar noregulet, cik tiek ieliets, ja vel kads iznjemot jus ir sudzejies, ka nav pilna kruzite pielieta, tad jau driz buus kompanija klat, kas veic tehnisko apkopi kafijas automatam :)
Kafijas aparāts ir mašīna...jebkura mašīna bojājas, arī šiem kafijas aparātiem tā mēdz gadities, ka porcijai viņš padod kko mazāk vai vairāk, vai vispār neko neiedod. Pārdevējs pie tā nav vainīgs. Bet šajā situācijā ir arī pārdevēja vaina, kurš nemācēja neko paskaidrot. viņam bija jāpiedāvā jauns dzēriens pēc aparāta apskates 9varbūt kāda trubiņa salocījusies) vai vismaz jāpedāvā pieliet vēl pienu. Pēc jūsu komentāra noteikti tika izsaukts apkalpojošais dienests!
Atceros, man arī reiz gadījās, ka aparāts ielēja tikai pusi no krūzītes, bet kad es par to informēju Statoil darbinieku, viņa momentā restartēja aparātu (pārbaudīja trubiņas )un pagatavoja man jaunu kafiju, pilnu līdz malām...un problēma bija atrisināta..varbūt jums gadījās kāds neprofesionāls darbinieks...
taisni vai arpraats vai ne