Statoil - Atieksme pret klientu
20.jūlijā sazinājos ar as "Statoil" caur viņu informatīvo tālruni un nodevu informāciju, ka vairākās uzpildes stacijās nau pieejamas svaigmaizes ar lasi. Sākumā telefona operatore teica ka tā nevarot būt jo vinai neuzrādoties ka kādā uzpildes stacijā trūkstot asortimenta. Pateicu ka mani informēja viena no uzpildes stacijas darbiniece ka jau veselu mēnesi esot jau apzināta šī problēma. Informācija tika pieņemta un solījās man atzvanīt... Ir pagājis jau vairāk nekā nedēļa.. Nu tas ka man neatrada laiku piezvanīt tas tā... kamdēļ atzvanīt ja nau ko pateikt...
Nedēlas laikā kaut varēja novākt cenrādi svaigmaizei ar lasi (Statoil zem Vanašu tilta) bet šorīt statoilā uz jūrmalas šosejas, kad brauc no lidostas, svaigmaižu vispār nebija.
Komentāri (3)
Nu ja nepatiik kaa apkalpo tad brauc uz citurieni uzpildiities
Nu ārprāc, kā tagad to pārdzīvot? Nav sviestmaizes... traki, jā!
Sviestmaizi vajaga maajaas paeest:)
Kur praats, veel zvaniities, un, , celt kaajaas, , visu Statoil???:)
Starp citu-Statoil nav arii Donald Duck kosleniites?Un, ko tagad????