Stacionārs Gaiļezers - Drausmīgi rupja zvanu operatore!
Zvanot uz vienotu numuru 03.09.2020, uzdodot vienkāršu jautājumu - kād ir tuvākais pieraksts pie konkrēta ārsta speciālista saņemu nervozu atbildi no sievietes-operatores un ka viņai nav laiks runāt, bet gan par maksas pakalpojumiem un absolūti lieko informāciju izstāstija.
Es visu saprotu... Nav garasstāvokļa, vai āgrā maiņa. Bet ar tādu nekompetentu operatores “ darbu” saskaros 1 reizi! Pateikt klientam “ es jūs nedzirdu jūs runājat it kā jums muce mutē”, “ sviests” utt. ! Tas tikai rāda iespaidu par operatores ļoti zemu saskarsmes kultūru un absolūtu neatbilstību ieņēmāmām amatam. Ieteikums, lai nerastos tādas atsauksmes tomēr 1. Jāizzina un jāprecizē klienta vajadzības 2. Ja ļoti gribas izlamāties telefonā ir klusuma podziņa, kuru jāizmanto, lai klients vismaz nedzird jūsu negācijas un 3. Kaut nedaudz jāmīl savs darbs.
Komentāri (1)
Stacionārā Gaiļezers strādā neatbilstoši ieņemamiem amatiem darbinieki, jo paši Personāla daļas darbinieki ir neatbilstoši, tāpēc arī pieņem darbā tādus tipus. Viss ir likumsakarīgs. Personāldaļas darbinieki publisko darba sludinājumus ar nepatieso informāciju, kuru var uzzināt vai nu atnākot uz darba pārrunām, vai arī jau strādājot tur. Turklāt slimnīcā valda negatīva darba atmosfēra, par to zina visa valsts, varbūt jau ir zināms arī kaimiņvalstīs.
Lietišķā etiķete klibo, dažu darbinieku ārējais izskats atbilst nakts diskotēkai vai Jaungada ballītei. Darbinieki neprot atšķirt piemērotus pretendentus no nepiemērotiem. Kā rezultāts - haoss darba vietās.