www.sudzibas.lv Stacionārs Gaiļezers Neceļ klausuli un nereaģē uz e-pieraksta formu

Aslimnīca - Neceļ klausuli un nereaģē uz e-pieraksta formu

Man ir jautājums @ pretenzija.
Kāpēc pieņemtie darbinieki neceļ klausuli vispār augšā, lai pacients veiktu pierakstu uz Vienotais pacientu pieraksta tālrunis:67000610?
Vari zvanīt kaut vai veselu dienu, neceļ augšā.
Tāpat arī nereaģē dienas laikā uz e - pieraksta formu!
Nezinu, esmu arī manījusi, ka nav vispār darbinieku, pļāpā, sēž bezdarbībā vai nekvalitatīvi ar to nodarbojas.
Būtu pamācījušies no VCA APVIENĪBAS, kas biežāk nevis dienas laikā, bet jau pēc 5-10 min. reaģē uz e-pieraksta formu un atzvana.
Tad priekš kam vispār e-pieraksta forma ir vajadzīga un norādītais tel.nr. , ja uz abiem netiek atbildēts?!

I

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes