Sports Direct - Slikts serviss
Parasti sūdzības nerakstu, pati strādāju nozarē,kas saistīta ar pārdošanu un saprotu,ka darbs nav viegls. Bet šodienas saņemtā attieksme Sport Direct Domina lika "saniezēties nagiem" un ko uzrakstīt. Situācija pavisam vienkārša- Māsa noskatījusi Apavus, lūdza lai aizeju un paskatos vai tādi ir pieejami, internetā- Sportdirect maajas lapaa bija,rakstīts,ka arī LV ir. Atsūta man bildi watsapaa kādi izskatās. Viss skaidrs, doma saprasta, dodos uz veikalu ar domu, ja būs, tad būs, nu nebūs - nebūs.
Sākumā pašas spēkiem mēğinu atrast, neizdodas, tad domāju parādīt bildi konsultantam- pārdevējam, nu tā taču ātrāk un vienkāršāk abiem,nevis ko skaidrot tur un meklēt.
Pieeju pie tā saucamā konsultanta, meitenes ar laikam ziliem matiem, nu vismaz uz to pusi,un parādu bildi un pajautāju vai kas tāds ir. Īsti pat nepaskatoties uz bildi,un uztaisot seju itkā es viņai sū.. būtu parādījusi kko nokrata galvu, pārjautāju jo nesaprotu- atkal tas pats, pakrata galvu. Nu sapratu,ka nav laikam.
Itkā nekas tāds, bet sajūta tajā brīdī nebija foršākā, neprasu garākus skaidrojumus , tur nezinu ko, bet normāli cilvēcīgi Jā vai Nē, būs kautkad vai izpirkts. Manā skatījumā - tas nav Pārdevējs un pat ne konsultants, drīzāk vienkārši Krāvējs,kas nēsājas apkārt ar kastēm!
Vai tad veikala interesēs nav piesaistīt klientus, piemēram,ja nav konkretais ,piedāvæt citu variantu, pajautāt ,uzzināt,un,ja ne māsai varbūt pat sev ko nopirktu.
Izgāju no veikala pa taisno ārā,neko pat vairs negribēju lai gan bija doma arī sev ko paskatīties, sabojāja garastāvokli tā,ka viss iepirkšanās prieks pārgāja. Paldies par sabojāto vakaru, arvien vairāk pārliecinos par to,ka veikalos pārdevēju nav, ir tikai kasieri un krāvēji!
Komentāri (3)
Šodien biju šokā, tiku izraidīta no veikala,jo ienācu tur ar Maxima iepirkuma ratiem,.kur sēdēja mans 2 gadus vecais bērns..Nekad tur vairāk neatgriezīšos,lai cik man tur patiktu..esmu ļoti vīlusies šajā uznēmuma
Ďeit nav nekāda risinājums,meitene pateica asa tonī nedrīkst,pagriezās un aizgāja
Sportdirekts ir lēto prešu tīkls, tur nav konsultantu, tur krāvēji un izmēru atnesēji, viss. Nepatīk neej. Gribi lai nobučo pakaļgalu dodies uz dārgajiem veikaliem, tur pie preces cenas pieplusots ne tikai pvn, bet arī pakaļbučošanas pakalpojums.Tā tas dzīvē iekārtots.
Es piekrītu šai sūdzībai, jo arī es saskāros ar vienaldzīgu attieksmi. Es pajautāju par konkrētu izmēru bet atbikde bija ,nebūs tāda, . Bet neviena vārdiņa kad paskatīsies vai or citā veikalā. Es neesmu riebīga, bet attieksme saņems tieši tādu attieksmi pretī. Šodien iešu otreiz lūkoties apavus. Un varu apzvērēt izvilkšu vārdus no viņu mutēm kaut vai ar stangām. Bet viņi runās ar mani.
Un es uzskatu kad šī problēma ir jārisina ne jau ar latvijas vadību. Bet ar Gan ar augstāku pāstāvi.
Anglijas veikalos ir pilnīgi cita attieksme pret klientu. Tad nu manuprāt ir jānodrošina līdzīgs serviss arī pie mums.