www.sudzibas.lv Sportland Nekvalitatīvi ziemas zābaki

Sportland - Nekvalitatīvi ziemas zābaki

Iegādājos The North Face apavus par summu 135,96 SIA Sportland veikalā
“Sportland” t/c Alfa, Brīvības ielā 372, Rīgā. Pēc divām nedēļām ievēroju, ka labās kājas purngalā nāk vaļā līme un pat pēc apavu apstrādāšanas ar pašu piedāvātu jauno tehniku pret mitrumu, kopā ar mitrumu nāca nost arī krāsa. Par cik nedzīvoju Rīgā uzreiz nevarēju aizvest apavus uz veikalu. Vēl pēc divām nedēļām redzēju, ka kreisās kājas purngalā arī sāk parādīties pazīmes, kas var liecināt par to, ka tas var atlipt vaļā. Apskatot abus apavus tuvāk un izpētot līmējuma vietas zolei, ir redzams, ka apavu līme ir nekvalitatīva, jo viss apkārt redzamas nelielas līmes plaisiņas. Devos uz veikalu aizpildīt prasījuma pieteikumu. Atzīmēju, ka vēlos saņemt naudu atpakaļ, jo pat tad ja salīmētu labās kājas purngalu drīz varētu atlipt arī kreisās kājas purngals un man nav tādu līdzekļu, lai ik pa 2 nedēļām brauktu līmēt zābakus kuru kopējā summa bija iespaidīga, ņemot vērā kvalitāti. Pēc nepilna mēneša veikala pārstāvis paziņoja, ka mana prasība noraidīta. Devos uz veikalu pēc saviem apaviem un rakstiskās atbildes. Tajā teikts, ka prasība noraidīta, jo manis norādītais defekts nav uzskatāms par ražotāja brāķi. Atplīsušais purngals esot kaut kur aizķerts vai kāds tam uzkāpis uz ko norādot skrāpējumi blakus atplīsušajam purngalam. Ļoti interesē kā tas tika secināts kvalitātes pārbaudē un kāda bija tās norise. Jo šo secinājumu izdarījis veikala vadītāja vietnieks. Vai viņam ir atbilstošas prasmes un nepieciešamie instrumenti lai to noteiktu?! Atbildi noraidu un neesmu ar to mierā, jo zinu, ka neesmu to atplēsusi un neviens man neuzkāpa uz kājas. Vērtējot atplīsušo labās kājas purngalu nav ņemts vērā kopējais apavu stāvoklis, jo kā iepriekš minēju viss apkārt sīkas līmes plaisiņas. Atbilde ir arī pavirši sagatavota, jo tajā bija daudz pieļautu kļūdu, atzinums bija no kaut kurienes iekopēts un norādītie datumi neatbilda patiesībai. Uzskatu, ka apavu pārbaude veikta pavirši un neiedziļinoties lietas būtībā un atbildē pielaistās kļūdas arī vērtēju kā steigu un neuzmanību izskatot manu lietu.
Iesniedzu sūdzību patērētāju tiesību aizsardzības centrā un tikai tad atguvu savu naudu.

21.02.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes