Spice Home - Samērīga Cena par nekvalitatīvu preci, kurai nav garantijas
Vēlos informēt Latvijas patērētājus par negodprātīgu uzņēmēju (pamata nozares speciālists piekaramo/pakaramo, vāzīšu, sintētisko tepiķu utt. Jomā) , kurš mēģina darboties mēbeļu tirdzniecības sfērā un tirgo mēbeļu pārpalikumus, kura ir gulēJusi noliktavā, placī vai telpā vairāk par ražotāja paredzēto garantijas laiku, vai uzglabāšanai paredzēto laiku to automātiski neatgriežot ražotājam uz pārbaudi. Par savu preci nedodot nekādu garantiju. Neraugoties uz to, ka nepareizas uzglabāšanas gadījumā dzīvnieku, putnu izcelsmes sastāvdaļās var veidoties organiski ieslēgumi, kas var slikti atsaukties uz cilvēka veselību, līdz pat letāliem gadījumiem
jums mīļie patērētāji Nepalīdzēs naudas vai preces atgriešanā neviena Latvijas uzraugošā instance, veikala administrācija vienkārši visus ignorē.
Sia “mūzas istaba” iegādājos sēžamo stūra dīvānu par 1600 euro. Paejot pusgadam, lietojot dīvānu neregulāri un saudzīgā režīmā, konstatēju, ka matracī paliek arvien dziļākas iesēduma vietas un matrača forma neieņem pirmatnējo stāvokli. Matracis netur formu un saplok ar katru dienu ar vien vairāk. Man ir jāsecina, ka matracī izmantotie materiāli ir nekvalitatīvi, vai arī nav paredzēti sēdēšanai uz tiem. Iegādātais dīvāns manā gadījumā ir izmetams ārā jau pēc 3 mēnešiem (Cena 1600 euro) .
Sazinoties ar sia “mūzas istaba” vadību, minētajā adresē ieradās pārstāvis, lai atrisinātu problēmu, mēģinot matraci papurināt, pēc 20 minūšu purināšanas piekusa un nosvīda, vēlamo rezultātu tā arī nesasniedzot un paziņojot, ka tas ir normāli un tam tā ir jābūt. To pašu viņš piedāvāja ikdienas darīt 74 gadus vecai sievietei nedomājot par to, ka tas sver vairāk nekā 20kg.
Vadība neiedziļinās notiekoša lietas būtībā. Piedāvā nopirkt kārtējo nepārbaudīto preci par maniem līdzekļiem (jo kaut kur jau tā nekvalitatīvā prece ir jārealizē) kaut gan patērētāju aizsardzības likumdošana nosaka savādāk. Sia reklamē sēd spilvena pildījumu kā augstākās kvalitātes materiālu (paši nesaprot par ko vispār runā) un tajā pašā brīdī neminot ne viena vārda par ražotāja garantiju. Ja jau dīvāns ir ar tik augstas kvalitātes materiāliem nevis zīmolu pakaļdarinājumiem, tad garantijai jābūt ne mazākai kā 6 gadi.
Sia “mūzas istaba” būtu pirms cilvēku maldināšanas jānokārto preces kvalitātes jautājumus, sazinoties ar ražotāju, lai atrisinātu pakaļdarinājumu aizvietošanu ar kvalitatīviem materiāliem par saviem līdzekļiem. Ievērojot normatīvos aktus un Eiropas savienības direktīvas saistībā ar zīmolu tirgošanu Latvijas teritorijā. Katram ražotājam ir pienākums norādīt garantijas laiku savai precei, kā arī pievienot lietošanas pamācību īpaši, ja precei ir piemērojama īpaša kopšana, transportēšana un glabāšana, kur savukārt veikala administrācija apgalvo pavisam citādi.
Komentāri (1)
Izlasot sūdzību nespēju piekrist nevienam vārdam par SIA MŪZAS ISTABA. Mūzas istabā pirms 2 ar pus gadiem nopirku dīvānu ar spalvu pildījumu kurš ir satriecošs. Pērkot pārdevēja stingri noteica, ka dīvāna spilveni būs jāpurina, lai dīvāns nezaudētu formu. Purinam regulāri un tas ir tik vienkārši, ka bērniem tā ir kā izklaide. 74gadus vecai sievietei nebija iespēja izmēģināt dīvānu pirms pirkšanas? Uzņēmums nav vainīgs ka pērkat sev nepiemērotu dīvānu, Jūs konkrēti nomelnojat uzņēmumu sava slinkuma pēc. Mūsu māja ir iekārtota ar mūzas itabas mēbelēm un VISI ciemiņi vienmēr jautā kur pirkām, jo ir ļoti kvalitatīvi un neaprakstāmi ērti, tagad mūsu draugiem un radiem ir dīvāni, gultas, galdiņi un paklāji no mūzas istabas un nevienam nav sūdzību 😉