Sony Cic - Slikts serviss
Sony centrā nopirku Sony fotoaparātu, kuram vēlējos iegādāties papildus aplikāciju Timelapse. Ieteica uzrakstīt pircēju informācijas centram sony cic - [slēpt]@sony.lv. Rakstīju divas reizes, taču līdz tādam līmenim, lai vismaz man atbildētu, viņi nenolaidās!:) tā kā teikt - slikts serviss, nav pareizi! Servisa nav!
Komentāri (1)
Labdien, Edvīn.
Mums ir ļoti žēl, ka sadarbībā ar mums ir izveidojušies kādi pārpratumi un Jūs neesat saņēmuši nepieciešamās atbildes uz jautājumiem, kuri radušies.
Varu apliecināt, ka vienmēr pēc labākās sirdsapziņas cenšamies klientiem sniegt atbildes uz visiem jautājumiem vai, ja to mēs nespējam, sniegt informāciju, kur varētu meklēt atbildes uz neskaidrajiem jautājumiem. Reizēm, protams, rodas kādi neparedzēti gadījumi vai vienkārši pārpratumi.
Arī šajā gadījumā, šķiet, ir izveidojies pārpratums. Mēs sazinājāmies ar Sony pircēju informācijas centru un viņi apstiprināja, ka uz abiem e-pastiem ir atbildēts nākamajā darba dienā. Lūdzu, pārbaudiet vai gadījumā Jūsu e-pasts nav šīs atbildes kļūdaini nosūtījis uz mēstuļu (SPAM) mapi. Ja arī SPAM mapē e-pastu neatrodiet, lūdzu, sazinieties ar e-pasta uzturētāju, varbūt viņi var apskatīties vai no e-pasta [slēpt]@eu.sony.com nav nevienas vēstules, kura būtu reģistrēta kā SPAM vai tamlīdzīgi.
Ar cieņu,
Kristaps
Sony Center
Veikala Vadītājs