Smaržas24.lv - serviss zem katras kritikas
Veicu divus pasūtījumus šajā mājaslapā. Vienā pasūtīju smaržas, otrā ķermeņa losjonu. Uzrunāja piegādes laiks 6 - 8 dienas un pakomāta opcija. Man tas ir ļoti ērti, braucu no darba vispirms ar vilcienu ejot pēctam jau uz autobusu tieši sanāk doties gar pakomātu. Tātad preci pasūtīju 1. Februārī šodien ir jau 14. Februāris un savas preces neesmu saņēmusi.
Nolēmu 8 dienā atgādināt, ka gaidu jau maksimālo piegādes dienu laiku. Man atsūtīja e - pastu - rītdien jābūt pakomātā. Ne labdien, ne atvainojiet. Tātad "rītdien" būtu jābūt jau 10. Februārī. Protams, ka savas preces nesaņēmu, atkal par to ziņoju, jau otro reizi! Nākamajā dienā piektdien man zvana un paziņo, ka mans pasūtījums nemaz netika nosūtīts, lai gan pirmstam e - pastā tika atsūtīts - ka rīt jau būs pakomātā. šoreiz dievojās - rīt patiešām būs. (Respektīvi - vakar 13. 02.) preci nesaņēmu. Tā kā man tika apsolīts, ka būs, es speciāli savā brīvdienā devos uz pilsētu (Dzīvoju 26km no pilsētas) , pielāgoju un pārcēlu darīšanas uz šo dienu, lai nebūtu pa tukšo jābrauc un muļķīgi jāgaida, kad tad īsti atnāks īsziņa ar kodu. Nodomāju, viss šodien jau nu tiešām saņemšu savas paciņas un vairs nekad no šīs mājaslapas neko nepasūtīšu. Tik un tā savu preci nesaņēmu.
Atvainojiet, bet es esmu saskārusies ar dažādām nepilnībām un kļūdām, jo visiem var gadīties - taču līdz šim pārstāvji / kompānijas ar mani pašas sazinās un atvainojas par radušos kļūmi, bet šajā gadījumā no manis iekasē naudu gan par preci, gan piegādi un man vēl ir 3 reizes jālūdzas savu pasūtījumu - man tas nav pieņemams. ! Attieksmes jautājums pret klientu paliek atvērts.
Komentāri (1)
нде, козлы какие-то