Siltumserviss Rīga - Slikts serviss, apkures nav
Rīga, Vesetas iela 32. Apkure pieslēgta 13. Oktobrī, bet tās nav vienā istabā un virtuvē. Rnp nosūtīja pieeteikumu siltumservisam 13. Oktobrī. 14. Oktobrī operators informēja, ka santehniķis ir bijis, tūlīt apkure būs. 15. Oktobrī telefona operators informēja, ka santehniķis 14.10. Tomēr nebija, bet ieplānots 15.10. Tā arī neviens nav bijis. Savienot ar nodaļas vadītāju operatori atsakās. Sazinājāmies ar sievieti plkst 16: 55 kura teica ka iedos izsaukumu citai brigādei, jo redz sistēmā izsaukumu un tas joprojām nav izpildīts. 17 oktobri sazinoties ar zvanu centru izradās ka meistars bija 14. Oktobrī un visu veiksmīgi paveica. Jauns izsaukums nav reģistrēts. Pēc normām mājas lapā uzņēmumam ir 24 stundas reakcijas laiks. Pēc fakta problēma ir un joprojām nav atrisināta. Pēc sistēmas viss kartībā un cilvēki ir laikā izpildījuši savus pienākumus. Kā tas var būt? Kas siltumservisā ņems atbildību par savu bezdarbību?
Es ļoti ceru kas šis nonāks līdz siltumserviss vadībai, jo:
1) zvanu centrs nereģistrē sūdzības vispār. Tāpēc panākt lai jūs saņemat šo ziņojumu ir tikai caur sociāliem tīkliem.
2) kad jūs nesīsiet atbildību par šo? Loti izdevīgā pozīcijas – mums ar jums nav taisni parakstīts līgums tāpēc mums pret jums nav nekādu naudas saistību, pienākumu vai atbildības.
Papildināšu - vakar, t.i.17.10., darbinieks tomēr bija atbraucis, rezultāta gan nav, kā atbraucis, tā aizbraucis, nekas nav mainījies, apkures joprojām nav.
Beidzot izdevās sazvanīt Siltumservisu - operatore Svetlana solīja, ka meistars vismaz sazināsies šodien. Kad atbrauks - nav zināms.
Pievienot komentāru