Siltumserviss Rīga - Mājas daļa vairāk nekā nedēļu bez apkures
Eizenšteina 63 vairāk nekā nedēļu visi trīsistabu dzīvokļi no 1. Līdz 9. Stāvam bez apkures! Katru dienu tiek zvanīts un rakstīts siltum serviss kantorim. Katru reizi operatori laipni atbild ka pieteikums saņemts. Tas nevar tā turpināties! Šī attieksme nav pieņemama! Cik sapratu, šādu māju ka mums ir daudz ar līdzīgām problēmām visos Rīgas rajonos. Man ļoti grūti atcerēties vai kaut-kas līdzīgs būtu noticis kad apkuri apkalpoja Rīgas siltums.
Līdz šim nevaru saprast kāpēc šīs temats netiek pacelts medijos? ! Šāsu gūstekņu kā mēs Rīgā būs ap 30%, ka minimums.
Un pēdējais jautājums: Rīgas namu pārvaldnieks, tu vēl domā iekasēt naudu par šādu "pakalpojumu" no mums, aukstradiatorniekiem?
Komentāri (4)
Pieļauju, ka citi tikmēr priecājās, ka nav vel pieslēgta.
Tieši tas pats Vaidavas 9, pieslēdza apkuri kā sanāca un mierīgi aizbrauca, puse telpu dzīvoklos nav pieslēgta un stāv aukstas,jau nedēļu nevaram panākt lai Siltumserviss atbrauc un pieslēdz apkuri .Esam slimi no aukstuma, jālieto sildītājus,bet RNP saka, kā par to ka nav apkures, būs jāmaksā kā pa pilnu apkuri, jo korekcijas vini netaisa.Pilnīgs bezpreģel.
Vaidavas 9, pēc nedēļās Siltumservisa darbinieki tomēr ierādījās, pamēģīnāja pieslēgt apkuri, pabija ēkā 15 minutes un aizbrauca.Pēc vinu aizbraukšanas apkure atkal daļēji pazuda un atkal sēžām aukstumā.Un atkal 4 dienas neviens nebrauc lai pieslegt apkuri, tikai zino ka pasūtījums pieņemts .Kas tā ir par apkalpošanu jā meistarus jāgaida nedēļu, ši firma nevar kārtīgi sniegt pakalpojumus, bet lielu naudu par apkuri un apkalpošanu ņem.Bardaks.
Vaidavas 9. Puse no dzīvokļa jau divas nedēļas stāv bez apkures. Šis kantoris nespēj apkalpot mājas, RNP sola tuvākajā laikā kko izdarīt.Vieni pieraksta sūdzības, otrie iedod solījumus, viņi visi sēž siltos kabinetos un saņem labas algas uz mūsu rēķina, bet iedzīvotāji sēz bez apkures dzīvokļos un visu šo bardaku apmaksā.