Siltumserviss - Krāpšanas, neeksistējošs serviss
2018. gads, Rīga. Ozolu iela.
Kopumā pa vasaru (maijs - august) karstais ūdens nebija 2,5 mēneši (!)
Septembrī - 1,5 nedēļu
Oktobrī - 1,5 nedēļu (un vēl joprojām nav!)
Apkure tika pieslēgta kaut kur oktobra vidū, bet radiatori kļuvuši knapi silti tikai vakardien (23.10)
Šis kantoris apkalpo mūsu adresi no aprīļa, nebija ne mēneša no tā laika lai viss būtu bijis kārtībā ar karsto ūdeni / apkuri... var tikai iedomāties kas notiksies ar siltumapgādes sistēmām ziemas laikā.
RNP (8900) un šī kantora numuri (80000610) vairs nav sazvanāmi, un ja tomēr pirms tam sanāca sazvanīt, atbilde ir bijusi viena - pieteikums jau ir pieņemts un varat saudzēties kaut kur tālāk; rēķinus par komunālajiem pakalpojumiem arī nevēlās pārskatīt.
Beigu iznākums, divi Ušakova izveidotie un izlolotie kantori turpina krāpt uzdzīvotājus, nesniedzot attiecīgus un kvalitatīvus pakalpojumus!
Komentāri (1)
Jā tā ir katastrofa un Ušakovs tikai pavasarī gatavojas lauzt līgumu ar viņiem un tikai varbūt. :) Un vēl Ušakovs saka, ka siltummezgli esot sliktā tehniskā stāvoklī, tāpēc pavasarī piedāvāšot 50% atlaidi siltummezglu renovācijām. Un Siltumserviss kā reiz izplata apkures sistēmas. Paši mākslīgi rada problēmu un tad pārdos iedzīvotājiem jaunus siltummezglus. Kā zināms visas RNP tāmes ir uzpūstas un maksā 3x dārgāk nekā bez viņu starpniecības tādi pakalpojumi pieejami. Tāpēc ar to 50% atlaidi tāpat būs dārgāk nekā tāds pakalpojums pieejams citiem namu īpašniekiem, kurus neapkalpo zaglīgais RNP!