SIA ”Tele 2 Retail ” subsidētie telefoni - problēma ar nekvalitatīvas preces- brāķa tirgošanu
Pēc iegādes tika izpildītas visas Sony Ericsson K530i lietotāja rokasgrāmatā norādītās prasības par tālruņa lietošanu un izlādēšanu/uzlādēšanu, taču jau pēc 1 nedēļas griezos TELE 2 apkalpošanas centrā ar lūgumu mani konsultēt, kā rīkoties gadījumā, ja akumulators izlādējas ļoti ātri: proti nepilnu 46- 48 st. laikā ! Darbiniece informācijas daļā, norādīja, ka ja ir problēmas ar iegādāto preci – jāgriežas pie neatkarīga uzņēmuma, lai labotu, vai testētu preci. Tā kā minētās markas telefona aparātus iegādājos gan sev, gan meitai, tad pēc nedēļas vēlreiz nācās griezties minētajā apkalpošanas centrā, jo izrādījās, ka meitas telefons vispār neparādīja „dzīvības pazīmes”- un līdz ar to, viņai paņēma telefonu uz labošanu, uz laiku vietā iedalot citu aparātu. Vai gadījumā, kad no vienas ģimenes iegādājoties vienā datumā aparātus tie ir darbībai garantētai neatbilstoši nav vis jādzenā patērētājs- bet gan jārisina jautājums ar piegādātāju- kur šobrīd ir redzama problēma ar nekvalitatīvas preces- brāķa tirgošanu! Mūsu ģimenē ir bijuši gadījumi, kad iegādājamies preci ārzemēs- pat tādos gadījumos- iegādātā nekvalitatīvā prece tiek atgriezta piegādātājam un pretīgi tiek piedāvāta cita- prasībām atbilstoša, vai tek kompensēta preces cena. Jūsu gadījumā Tele-2 man nepieļauj iespēju minēto modeli nomainīt pret citu aparātu, vai arī pret citu modeli- ko šobrīd vēlētos- bet gan saista minēto brāķa preci ar manu teflona numuru uz 24 mēnešiem.
Komentāri (1)
Latvijā ir tas pats ko rakstījāt par ārzemēm, ka pretī dod naudu. Līdz pusgadam no iegādes brīža atgriež naudu, ja pārsniedz pusgadu no pirkšanas brīža līdz 1 gadam ir tiesības prasīt tādu pašu preci. Ai, TELE2...